پیمانکاران دغلباز را بشناسیم و برایشان کار نکنیم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، تقی بختیاروند، امین تقی پور و برادرش از پیمانکاران بدحسابی هستند که به دوستان پروژه ای معرفی می گردند تا هرگز با این افراد کار نکنند. یکی از شگردهای این افراد این است یا خود را به ورشکستگی می زنند و یا با نام های جدید شرکت درست کرده و کار می گیرند تا بتوانند دستمزدهای کارگران را بالا بکشند.

١- تقی بختیاروند در پتروشیمی پردیس عسلویه، گل گهر سیرجان، پتروشیمی کاویان عسلویه کار کرده است. در آخرین پروژه در پتروشیمی کاویان پول ١٥٠ کارگر را نداده و خود را به ورشکستگی زده است. این شیاد در هر پروژه ٣ ماه آخر دستمزدها را عقب انداخته و سپس با اعلام ورشکستگی دستمزد کارگران را نمی پردازد. از این فرد تاکنون چندین شکایت در اداره کار مفتوح است. یا او آگاهی لازم برای بستن قرارداد ندارد که ورشکسته می شود که باید پروژه را ترک کند یا اینکه شیاد است و ما با کار نکردن با او، او را از پروژه ها بیرون خواهیم کرد.

٢- امین تقی پور و برادرش در پالایشگاههای اصفهان شرکت پرهون طرح، پتروشیمی مهر کیمیای عسلویه شرکت آبادراهان و همچنین در جزیره خارک کارکرده است. در جزیره خارک در سال ١٤٠٠ هنوز کارگرانی که با او کار کرده اند به دستمزدهایشان نرسیده اند. او با اعمال نفوذ در اداره کار تاکنون نگذاشته است شکایت کارگران به نتیجه برسد.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران به همه کارگران پروژه ای توصیه می کند نام این شیادان را به همه کارگران اعلام و از کار کردن برایشان خودداری کنند.

برچیده شدن شرکت های پیمانکاری خواست همه کارگران ایران است.