صدای عباس دریس باشیم، جان او در خطر است!

عباس دریس کارگر ماهشهری تنها شاهد کشتار کارگران در نیزارهای ماهشهر در سال ٩٨ است. اطلاع یافتیم که با خانواده عباس دریس تماس گرفته و به آن‌ها گفته‌اند ده روز دیگر مادرش فهیمه بنی‌سعید و سه فرزندش محمد، مهدی و علی به دیدار عباس بروند، احتمالن این دیدار همان آخرین ملاقات پیش از اعدام باشد. در این خصوص نامه خانواده عباس دریس به مردم ایران را منتشر می کنیم:

ما خانواده دردمند عباس دریس که دوسال است در بدترین شرایط زندگی میکنیم و متاسفانه با زندان و پرونده سازی مواجه شده و اکنون عباس ما در خطر اعدام شدن هست، از هر کس که قلبی در سینه دارد و برای ما و خانواده دردمند ما دل می سوزاند خواهش می کنیم قبل از اینکه دیر شود هر کاری که می توانید بکنید عباس به خانه برگردد. عباس دریس پدر سه فرزند که مادرشان از شنیدن خبر حکم اعدام عباس سکته کرد و درگذشت، اکنون تنها سرپرست این کودکان است و باید هرچه زودتر آزاد شود و نزد فرزندانش بیاید. کمک کنید تا دیر نشده عباس دریس نجات یابد.

خانواده دردمند و نگران عباس دریس

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران ضمن محکوم کردن اینگونه اعدام ها که در حقیقت قتل دولتی است از حقوق مردم در خصوص آزادی تجمعات و راهپیمایی حمایت کرده و خواهان آزادی همه کسانی است که به این دلیل در زندان هستند می باشد.

آزادی، عدالت اجتماعی حق همه مردم ایران است که از عمده ترین اهداف انقلاب بهمن بود.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

٢٥ بهمن ١٤٠٢