پیمانکاران دغلکار در عراق!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، همانطوری که در پیام های بسیار اعلام کرده بودیم کار در عراق تحریم نیروست، مگر اینکه قرارداد در ایران زیر نظر سندیکا و در یک دفتر حقوقی معتبر و زیر نظر سندیکا نوشته شود تا کارگر بی پناه ایرانی حقوقش حفظ شود. به گزارشی که از عراق برای سندیکا فرستاده شده است خوب توجه کنید:

«برادرای سندیکایی خواهش می کنم این خبر را فورن اطلاع رسانی کنید. آدم نامردی به اسم قدیر خسروی که عرب اهوازه و شغلش هم برق هست، در فولاد عراق پیمانکاری برداشته و از وضعیت ناآگاهی کارگران سواستفاده می کند. فیتر و جوشکار به عراق می برد و سرکار تازه می گوید که لباس کار و کفش ایمنی با خودتونه. بیمه نداریم و هر اتفاقی براتون بیفته پای خودتونه و امضا هم می گیره که حق شکایت ندارید.

با بی احترامی کامل با کارگر برخورد می کنه مثل اینکه اون اربابه و ما برده ش هستیم و هر کسی هم که اعتراض می کنه سریع اخراج می کنه و حقوقش رو هم نصفه میده. متاسفانه آدم هاش که بیشتر برادرا و فامیلش هستن با گول زدن کارگرا مثل رودخونه براش کارگر می فرستند.

اینجا خوابگاه هاش از عسلویه هم کثیف تره، بدون حمام و دستشویی با تعداد نفرات بالا و ساعت کار اجباری ١٢ ساعته. آشپزها هم پاکستانی هستند و غذاهایی که می پزند کاش افتضاح باشند اصلن قابل خوردن نیستند و اکثر بچه ها اینجا همیشه اسهال دارند.

لطفن به عراق برای کار نروید.