مسخره بازی ای به نام انتخابات!

اولین جلسه انتخابات تعیین بازرسین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در محل کانون ۲۱ دیماه برگزار شد. این انتخابات قلابی بدون هیچ اعلام اسامی کاندیداها و در عدم حضور بازرس اداره کار برگزار شد. جالب اینجاست که صورتجلسه با امضا های مجاز برای اداره کار که حضور نماینده اش الزامی بوده است فرستاده شده است. و جالبتر اینکه اداره کار تهران نیز به این مسخره بازی مهر تایید زده است.

حال شما تصور کنید این عده که برای یک جلسه صوری این قدر تقلب سازماندهی کرده اند برای دور بعد چه نقشه ای کشیده اند؟ همچنین مشخص شد که دست بازرسان اداره کار تهران با این مسخره ها در یک کاسه است.

همین مسخره ها قرار است برای معیشت و درمان بازنشستگان در سطح بالاتری به چانه زنی بپردازند کسانی که دستشان با اداره کار تهران و در سطح بالاتر وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در یک کاسه است.

اینهایی که تقلب می کنند و تقلب شان از سوی اداره کار تهران تایید می شود آیا می توانند حق بازنشسته را از وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی مطالبه کنند؟؟؟؟

بازرسین کانون تهران با همدستی هیات مدیره از شفاف سازی در خصوص عملکرد مالی شانه خالی می کنند و به هیچ‌وجه نمی گویند درآمد کانون چقدر است و هزینه ها چیست؟؟؟

چرا هیات مدیره کانون از شفاف کردن عملکرد مالی خود هراسان است؟؟ مگر اینها پول های اعضا را کجا خرج می کنند که خجالت می کشند به اعضا گزارش دهند؟؟؟ تعداد ساختمان های خالی خریداری شده کانون بازنشستگان چه تعداد است؟؟؟ حقوق و مزایای اعضای هیات مدیره و بازرسین چه میزان است که اینها اینگونه سفت و سخت به این صندلی ها چسبیده اند؟؟؟ آیا درست است که هیات مدیره و بازرسین از کارت طلایی درمان برخوردارند تا با آتیه سازان حتمن قرارداد بنویسند؟؟؟ درآمد کانون از کرایه دادن اتاق های کانون در همکف برای فروش سمعک، عینک، طرح بتا، فروش موتورسیکلت چقدر است و به جیب چه کسانی می رود؟؟ از فروش برنج و روغن توزیع شده در حیاط کانون چه سودی برده اند و به چه کسی گزارش می دهند؟؟؟ جالب اینجاست که وقتی پای گزارش دادن عملکرد کانون پیش می آید می گویند محرمانه است. پول ما را خرج می کنند اما وقتی قرار است به ما بگویند کجا خرج شده محرمانه می شود مگر بمب اتم خریده اند که محرمانه شده است؟؟

آقایان هیات مدیره کانون و بازرسین اگر ریگی در کفش ندارند به سوالات بالا جواب بدهند.