کلاهبرداری از کارگران!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، رضا اسدی حاجیوند(کیارسی) اهل اندیکا ساکن اصفهان که شرکتی به نام «صنعت سرزمین آریا» داشت از بس پول کارگران را نداد و فرار کرد هم حساب شخصی اش را مسدود کردند و هم شرکتش را به جرم کلاهبرداری بستند. ایشان برای کلاهبرداری جدید شرکت تازه ای به نام همسرش با نام «فرناک نگر پارتاک» تاسیس کرده و در پاسارگاد منطقه جفیر جاده اهواز- خرمشهر پیمان بسته و کار می کند. ایشان چون به کارگرانش بدهکار است 2 ماه است که کارگاهش را کارگران تعطیل کرده اند. او با شیادی 90 درصد صورت وضعیت هایش را دریافت کرده و فقط 10 درصد حسن انجام کار را طلبکار است که حتا اگر آن را هم بگیرد جواب بدهی هایش نخواهد شد چون فعلن به نفرات ماشین آلات هم بدهکار می باشد. او تمامی مبالغ صورت وضعیت ها را گرفته و فعلن متواری است.

با آنکه کارگران به مدیرعامل و مدیر سایت اعتراض خود را در خصوص طلب از این شیاد اعلام کرده اند اما بعد از چندی همه این مدیران تعویض شده و حراست پاسارگاد هم می گوید:«وظیفه ای در قبال طلب کارگران به عهده ندارد». این شیاد هر هفته پیام می دهد که اگر کارگران صبر کرده و شکایت نکند هفته دیگر تسویه خواهد کرد. هفته ای که هیچگاه نخواهد آمد.

بارها به کارگران گفته ایم نگذارید یک روز حقوق تان عقب بیفتد و سریعن مسوولین بالا دستی شرکت پیمانکاری را از طلب خود با خبر کنید تا پول تان سوخت نشود.