مصطفی زمانی را آزاد کنید!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، مصطفی زمانی کارگر جوشکار پالایشگاه آبادان در تاریخ ٢٤ دیماه در محل زندگیش، اصفهان دستگیر و به نقطه نامعلومی برده شد. او در زمان دستگیری بیکار بوده و توسط پیمانکار به محل پالایشگاه اصفهان فراخوانده شده و توسط لباس شخصی ها دستگیر گردیده است.

مصطفی زمانی در کمپین دوم سال ١٤٠٠ در شهریور ماه به اتفاق ٥٠ نماینده دیگر که برای مذاکره با مسوولین شرکت نفت به تهران و مقابل مجلس آمده بود با همکاری مازیار گیلانی نژاد، نماینده ٢٠٠٠ کارگر پروژه ای، به شرکت نفت رفته و در شرکت نفت با آقای صدرایی از مسوولین آن هنگام شرکت نفت به اتفاق ١٥ کارگر دیگر ملاقات و ضمن تشریح مصایب کارگران پروژه ای خواهان عقب نیفتادن حقوق ها، کوتاه شدن دست پیمانکاران از صنایع نفت، افزایش حقوق، رد شدن لیست بیمه طبق دریافتی کارگر، اصلاح شرایط رفاهی منطبق بر استانداردهای شرکت نفت بود.

پس از این دیدار مازیار گیلانی نژاد در روی پله های شرکت نفت گزارشی از مذاکرات انجام شده داد که مصطفی زمانی با لباس کار قرمز رنگ و ماسک مشکی در پشت سر ایشان در فیلم دیده می شود.

مصطفی زمانی و بسیاری از جوشکاران ایذه ای که روابط کارگری محکمی با سندیکای کارگران فلزکارمکانیک داشته اند همیشه پیشگام گرفتن حقوق کارگری خود بوده و هستند.

آزادی فوری مصطفی زمانی خواسته سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران و کارگران پروژه ای می باشد.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

٢٦ دیماه ١٤٠٢

0 views