زنده باد اتحاد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ٢٥ دیماه بازنشستگان مخابرات ١٨ شهر طبق معمول همه هفته برای مطالبات خود به خیابان آمدند. کرمانشاه، زنجان، اراک، تبریز، تهران، بندرعباس، اهواز، رشت، شیراز، خرم آباد، شهرکرد، اصفهان، همدان، ساری، سنندج، مریوان، بیجار، ارومیه شهرهای مطالبه گر بودند.

در تهران حدود ٢٠٠ نفر از بازنشستگان مخابرات در تجمعی مسالمت آمیز خواسته های خود را در راهپیمایی در محدوده شرکت مخابرات سردار جنگل تا خیابان مخبری به فاصله ی بیش از پانصد متری، بیان کردند. به فاصله هر دویست متری ایستاده و برای راهپیمایان سخنانی را که حاوی خواسته هایشان بود، بیان می‌کردند. شعارها:«یه اختلاس کم بشه/ مشکل ما حل میشه، سهامداران عمده/ حق ماها رو خورده، تا حق خود نگیریم/ از پا نمی نشینیم، دلاوران دیروز/ حق طلبان امروز، عدالتی ندیدیم/ فقط دروغ شنیدیم، رسانه ها کجایید/ به داد ما بیایید، مدیر بی لیاقت؟ استعفا، استعفا، از بس دروغ شنیدیم/ ما دیگه رای نمیدیم»

آنچه در این میان چشمگیر بود و امیدواریم در شهرهای دیگر هم اتفاق بیفتد، پیوستن بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در همبستگی با این یاران بود. معیشت، درمان، وضعیت مبهم صندوق های بازنشستگی، حلقه هایی است که بازنشستگان را به هم پیوند می دهد. این اتحاد و همبستگی را باید به فال نیک گرفت و در گسترش آن کوشید. صداقت، صبر، همدلی نکات کلیدی است که در روند مطالبه گری باید همه کوشندگان این راه پیشه خود کنند.

زنده باد اتحاد!