درمانگاه شهید حیدری هم تعطیل شد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، بعد از کلی اخبار ضد و نقیض بالاخره متوجه شدیم که درمانگاه شهید حیدری تهران عملن تعطیل شده است.این در حالی است که حتا هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران هم نمی دانند.

یکشنبه ١٠ دیماه به دنبال مراجعه به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران جهت ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات بازرسی کانون بازنشستگان تهران، که قرار است روز ۲۳ دی ماه همزمان با مجمع عمومی رای به تغییر بندی نه از اساسنامه کانون، در سالن اجتماعات نگین انجام شود، شرکت کنم. لذا جهت دریافت معرفی نامه و شرکت موثر در آن به عنوان کاندیدا مراجعه کردم و با دریافت معرفی نامه برای انجام آزمایش عدم اعتیاد!!! مراحل بعدی آن را طی کنم.

آقای مجیدی عضوی از هیات مدیره به بازنشسته ای که او هم کاندیدا شده بود، به عنوان راهنمایی آدرس درمانگاه شهید حیدری را جهت انجام این آزمایش میداد که من نیز پس از مراجعه به آن مرکز درمانی مهم، متوجه شدم که ای داد بیداد…بله واقعن میشه گفت این مرکز درمانی مهم با آن عظمتش به نوعی تعطیل شده است. یعنی فقط یک پزشک در حال ویزیت کردن کلی بیمار در انتظار نوبت واقع در طبقه دوم این ساختمان بودند و آزمایشگاه هم بی آزمایشگاه…

ساعت مراجعه من حدود ۱۰ صبح بود که بیماری هم همزمان با من مراجعه کرده بود که نوبت بگیرد برای اینکه فقط فشار خونش را آزمایش کند، متصدی پذیرش گفت نوبت تموم شده است و بیخود اینجا نایستید، آزمایشگاه هم تعطیل است. من گفتم:« آقا این چه طرز برخورد با یک بیمار هستش»…

ساختمان با آن عظمت که در اجاره تامین اجتماعی بوده، طی سال گذشته با مراجعه صاحب ملک آن به این روز فلاکت افتاده است این نمونه ای از حال و روز یک مرکز درمانی تامین اجتماعی در این سال ها است و متاسفانه هیات مدیره به جای پرداختن به موضوع درمان و افزایش مراکز درمانی کار خود را به دادن روغن و برنج تقلیل داده برایمان بقال سر کوچه شده اند.

درمان ما بازیچه دست هوس باز عده ای بی خبر از مسایل بازنشستگان گردیده است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

حسن مرادی کاندیدای بازرس کانون بازنشستگان تهران