بی مسوولیتی مدیرعامل کانون بازنشستگان تهران!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، طی هماهنگی های اعلام شده توسط بازنشستگان تهرانی امروز ٢٧ آذرماه جمعی از بازنشستگان تهرانی به کانون بازنشستگان مراجعه کرده و با مدیرعامل کانون، دهقان کیا و عامل دستگیری بازنشستگان در دو هفته گذشته جلسه داشتند.

در این جلسه بازنشسته ای پرسید:«آیا این درسته بازنشستگانی را که به دنبال مطالباتشان هستند را دستگیر و با دستبند به دست در خیابانهای تهران بچرخانید؟ شأن بازنشستگان این بود که مثلن از دادسرای منیریه به اوین ببرند و آنجا تحویل نگیرند و دوباره به کلانتری جامی برگردانند. تازه کلانتری نه ماشین داشته باشد و نه پولی که ماشین بگیرد و خانواده خود بازنشستگان گرفتن ماشین و اسنپ را تقبل کنند.» دهقان کیا گفتند:« اشکال در مدیریت بازنشستگان مستقل است که چنین اتفاق می افتد»

آقای دهقان کیا و هیات مدیره کانون که تمامی زندگیشان را مدیون بازنشستگان هستند از عملکرد خود که به نامه پراکنی مشغولند و فکر می کنند وظایفش در همین حد است، نمی تواند دفاع کرده و جواب قانع کننده ای به سوال کننده بدهد. شعورشان در این حد است که اگر کسی بی عرضگیشان را عیان کند باید او را به دست پلیس بدهند و فکر می کنند کار تمام است. هیات مدیره و بازرسین آنچنان از بررسی مالی کانون در هراسند که به کاندیداهای احتمالی بازرسی کانون از هم اکنون پیام های تهدید آمیز می فرستند و به آنان گوشزد می کنند که شما را به دست پلیس خواهیم داد و فکر کاندید شدن را از ذهن تان بیرون کنید.

هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران فکر می کند چون مجلس و دولت یکدست شده اند این قورباغه ها هم می توانند هفت تیرکش محله شوند و ابوعطا بخوانند. زهی خیال باطل در انتخابات بازرس هزاران نفری شرکت خواهیم کرد.