آنان که باد می کارند، با توفان روبرو خواهند شد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، کارگران رسمی شرکت فلات قاره سکوهای نفتی در لاوان، خارک، ابوذر، بهرگانسر، سیری طی نامه ای، به مسولین وزارتخانه نفت هشدار دادند. نامه چنین آغاز شده است:

«سلامی نه چندان گرم

بنظر می‌رسد اعتراضات پرسنل، برای مدیران نالایق و نفوذی یک امر مستمر و خالی از خطر شده است .

گاها شنیده شده که این نامدیران گفته اند اگر همین روال پیش برود و سرشاخه ها را مدنظر داشته باشیم پس از مدتی خودشان خسته شده و مطالبه گری را رها خواهند کرد . اما اینها از انرژی بسیار زیاد پرسنل غیور صنعت غافل هستند . اینها نمی‌دانند که پرسنل صنعت، مطالبه گری را بر خود فرض میدانند .پرسنل نفت که بخش اعظم آن از ایثارگران می‌باشند، صرفا مطالبات را یک امر حقوقی و ریالی نمی‌دانند .هرچند که این هم مهم است .اما منظور اصلی، اجرای قوانین و ارجحیت سیستم و قوانین بر فرد است نه بالعکس !

بدعتهایی که زنگنه و طیف فکری نابکار وی در صنعت نفت جاری کرده اند و عناصر آنان در حال حاضر، با قالب ریش و رنگ اصولگرایی و عدالت خواهی قصد ادامه آن اهداف شوم را دارند .وقتی بحث مطالبه گری پرسنل محترم و مظلوم صنعت نفت مطرح می شود، یعنی اجرای نص شریعت و اجرای قوانین مدنی!

نص شریعت یعنی مشروع دانستن مالکیت خصوصی افراد .

پس اگر بحث تصاحب صندوق بازنشستگی صنعت نفت را مطرح می‌کنند، یعنی مخالفت با نص شریعت، یعنی تصرف عدوانی مالکیت خصوصی دهها هزار بازنشسته، بازمانده و شاغل !وقتی بدعت سقف حقوق را می گذارند، یعنی خلف وعده و قراردادهای شرعی و قانونی .عدم اجرای ماده ده، عودت مالیاتهای اضافه دریافت شده و…. همه اینها مصداق بی قانونی کردن و نابود کردن مجموعه مقررات و قوانین جاری مملکت جمهوری اسلامی است .

اگر نگوئیم که اینان مصداق مفسد فی الارض هستند، نادان به قوانین شریعت و قوانین جاری نظام جمهوری اسلامی و همچنین به قدرت پرسنل خدوم صنعت نفت .همچنین جاهل به پیشینه مبارزات به حق صنعتگران نفت .اینان، مدتی با روشهای انگلیسی در پی اختلاف و تفرقه بین پرسنل بودند، روشهای نخ نما !تفکیک حقوق سکو و جزیره و لب آب و پشت آب و…. دیگر جواب نخواهد داد .

حذر کنید خود را از آزمودن آستان تحمل این نجیبان دور از خانه و خانواده را !کمی تاریخ بخوانید !بیاد بیاورید که اعتصاب پرسنل پالایشگاه تهران چه بلایی سر شاه ملعون آورد .نگذارید در این فصل سرما پرسنل روشهای خاص خود را اعمال کنند. فقط کافی است پرسنل به دلیل رسیدن کارد به استخوان، یک روز اسکله تی خارک، یک روز در عسلویه، فقط یک روز سکوها و پالایشگاهها را تعطیل کنند، آن وقت عمق فاجعه را خواهید دید .

بنابراین، وزیر محترم تا قبل از هر اتفاقی این مطالب را بگوش سران قوا و تصمیم گیران اصلی نظام جمهوری اسلامی برسانند تا در زمان فاجعه کاسه چه کنم چه کنم در دست نگیرند .

به امید سربلندی ایران و ایرانی»