درگیری در کانون بازنشستگان تهران!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، هفته گذشته ١٢ آذر، روز یکشنبه اعتراضی در تهران، زمانی که فعالین بازنشستگان تهرانی برای مراجعه به هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران مراجعه کرده بودند تا در مورد همسان سازی که وزیر کار گفته بود تا سه سال قابلیت اجرایی ندارد، در حالی که رییس کانون دهقان کیا اعلام کرده بود که همسان سازی اجرایی خواهد شد به سمت دفتر دهقان کیا روان بودند که آقایان روح بخش و مجیدی از اعضای هیات مدیره کانون با لات بازی و پرخاش و هول دادن بازنشستگان پرسشگر سعی کردند درگیری فیزیکی ایجاد کرده و با توهین به آنان می گفتند:«شما حق آمدن به اینجا را ندارید، شما کار سیاسی می کنید» تلاش کردند در جمع آوری امضا علیه لایحه هفتم توسعه اخلال کرده و به دعوا بکشانند. با بالا گرفتن درگیری لفظی در نهایت بازنشستگان معترض را به دفتر دهقان کیا هدایت کرده و هیات مدیره با کلانتری تماس گرفته و 3 نفر از بازنشستگان را به دست پلیس دادند. البته دهقان کیا با پررویی می گفت:«شما نباید روز یکشنبه ها به اینجا بیایید و من جواب سوالات شما را نمی دهم» وقتی پلیس 3 تن از بازنشستگان را با معرفی روحبخش و مجیدی و دهقان کیا برای سوار کردن به ماشین پلیس می برد، دهقان کیا ریاکارانه می گفت:«نخواهم گذاشت برایتان پرونده تشکیل بدهند» در حالی که اگر راست می گفت اصلن چرا به کلانتری زنگ زده بود.

بازنشستگان با همراهی مجیدی و روحبخش اعضای بی عرضه هیات مدیره کانون که جز خبرچینی و آدم فروشی کار دیگری ندارند، علیه بازنشستگان شکایتی در کلانتری تنظیم و تمام تلاش خود را کردند تا این افراد به اوین فرستاده شوند. افراد شبانه به دادسرای اوین برده شدند و چون از طرف دادسرا این افراد تحویل نگرفتند به کلانتری پس فرستاده شدند. هیات مدیره تمام تلاش خود را کرد تا پرونده ای سیاسی برای این عزیزان درست کند که با هوشیاری رییس کلانتری این امر شکست خورد. در کلانتری با اصرار روح بخش و مجیدی متنی را به بازداشتی ها دیکته کردند که تا این متن را ننویسید و امضا نکنید ما رضایت نخواهیم داد.

ساعت ١٢ شب بازداشتی ها پس از سپردن تعهد آزاد شده شرافتمندانه به خانه های خود بازگشتند و هیات مدیره بی عرضه و آدم فروش با وجدانی آلوده به لجن به خانه رفتند تا به خانواده هایشان بگویند که مزد بی شخصیتی و الدنگی چگونه فراهم می شود.

بازنشستگان می دانند که اگر هیات مدیره کانون وظایفش را درست انجام می داد امروز بازنشسته ها به خاک سیاه ننشسته بودند. هیات مدیره ای که اعضای معترض خود را به پلیس امنیت و کلانتری معرفی می کند تا مقامات امنیتی را سپر بی عرضگی خود کند تا به لفت و لیس خود برسد را چه می توان نامید؟ بی عرضه؟؟ آدم فروش؟؟؟ الدنگ؟؟؟؟ ….؟؟؟؟؟