گزارش تخلف در شرکت نفت!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، متن زیر توسط کارگران شرکت نفت برای ما ارسال شده است.

«لطفا این مطلب را در کانال بذارید تا حق کارکنان پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر خورده نشود. با اینکه وکیل گرفتیم و دادستان رای به نفع ما صادر کرده ولی آقای تقوی رییس متخلف اداره کار از اجرای قانون امتناع می کنند.

موضوع : گزارش تخلف عدم پرداخت مطالبات معوقه پرسنل رسمی شرکت نفت منطقه ویژه ماهشهر

با سلام، احتراما به استحضار میرساند با توجه به خصوصی شدن شرکت های پتروشیمی تابعه شرکت نفت تحت عنوان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که در حال حاضر مدیرعامل آن آقای دکتر علی عسگری هستند می بایست محاسبات حقوق کارکنان رسمی شرکت نفت از تاریخ سی و یکم خردادماه ۱۳۹۲ طبق قوانین اداره کار معین و مقرر می گردد که برخلاف قوانین اداره کار و ضوابط موجود و پس از ارائه شکایت حدود دو هزار نفر رسمی شرکت نفت طبق حکم پیوست به حدود پانصد نفر حکم صادر و‌ مبالغ محاسبه شده توسط حسابرس های معتمد اداره کار و دادگستری پرداخت گردید و مبالغ به حساب پرسنل واریز شده است .

اما برخلاف قانون و به خاطر فشار نهادهای حاکمیتی و امنیتی بر علیه دیگر پرسنل خدوم شرکت نفت که دادخواستی به جز مطالبات معوقه ده ساله خود مطالبه ای نداشتند متاسفانه جفا شده و جناب آقای سید هادی تقوی رییس متخلف اداره کار منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اعلام کرده اند هیچ مبلغی پرداخت نخواهد شد

کسانی هم که رای قطعی صادر شده « پرسنل رسمی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی – که حکمشان پیوست این ایمیل شده است» مبالغ واریزی به حسابشان به عنوان بدهکار تلقی شده و مبلغ از حقوق ماهیانه جاری یا از حقوق بازنشستگی آنها کسر خواهد شد .

در صورتیکه حق و حقوق پرسنل پتروشیمی های فجر، تندگویان بخشی از پرسنل بندر امام و پتروشیمی اروند هنوز به حق خود نرسیده اند و با تمرد و تخطی از قانون جناب آقای سید هادی تقوی اعلام نموده اند تحت هیچ شرایطی رای‌ و حکمی به نفع پرسنل صادر نخواهند کرد که این مصداق بارز تخلف از قانون اداره کار است»