سال رشد تولید!!!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ۲۸ مهرماه در روزنامه همشهری نوشت:« در سفر به چین با شهردار تهران آقای زاکانی قرارداد خرید ۷۹۱ واگن بسته شد»
بستن این قرارداد نشان داد شهردار فوق ارزشی تهران چقدر به شعار:« سال رشد تولید» اهمیت می دهد. آقای زاکانی و مافیای دلالی که او را سر کار آورده‌اند ۷۹۱ واگن از چین خریدند تا سال رشد تولید در چین اتفاق بیفتد نه در ایران.
تولید ۷۹۱ واگن یعنی ۱۰ سال کار هر روزه با اضافه کاری برای کارگران کارخانه واگن سازی اراک، واگن سازی تهران، واگن سازی پارس. به عبارت دیگر ۱۰ سال کار برای ۲ هزار کارگر. دلالان و مافیای اتاق بازرگانی و شهردار تهران با این کار نشان دادند برای به جیب زدن سود واردات و نابودی تولید حتا حاضرند ایمان که چه عرض کنم بسیاری از چیزها را قربانی کمیسیون های دلالی کنند.
وزیر راه می گوید:« ۱۰۷ لکوموتیو از ناوگان ترابری به دلیل فرسودگی در ۳ سال گذشته از خدمات دهی خارج شده اند و برای بازسازی ناوگان ریلی به بیش از ۹۰۰ لکوموتیو جدید هم اکنون نیاز داریم (۲۹ مهرماه خبرگزاری ها)» که قرار شده اینها هم از چین خریداری و به ایران آورده شوند.
دولت و وزیر صنعت کلاه شان را بالا بیاندازند و با اجازه مافیا نخواهند گذاشت این ۹۰۰ لکوموتیو در ایران ساخته و کارگران از بیکاری نجات پیدا کرده و ارزهای با ارزش نفتی به جای جیب کارگران به جیب دلالان خیانتکار و مسوولین فاسد برود.
مافیای لانه کرده در اقتصاد و صنعت، تولید را زمین گیر کرده و طبقه کارگر را با بیکار سازی عمدی متلاشی می خواهند. نیولیبرالیسم یعنی این.