هشدارهای سندیکا موثر واقع شد!

چندین سال گزارشات سندیکا در مورد بی کیفیت بودن غذا و گسترش بیماری های گوارشی کارگران نتیجه داد.
به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، تیمی تخصصی از پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی بهشتی در مجموعه ایران خودرو مستقر شد تا اطلاعات جمع آوری شده از کارکنان در اختیار آنها قرار بگیرد. این اطلاعات پایش شده و سپس افرادی که برایشان طرح درمان در نظر گرفته می شود از ظرفیت های پژوهشکده در زمینه بیماری های گوارش و کبد بهره مند شوند. یکی از اقداماتی که در پژوهشکده انجام خواهد گرفت پیشگیری از سرطان روده، کبد، معده و کبد چرب خواهد بود. بیماری سرطان روده در صورت تشخیص زودهنگام کاملن قابل پیشگیری است.
با وجود گزارشات متعدد از نارضایتی کارگران و کارکنان از غذاهای طبخ شده و شیوع بیماری های گوارشی در میان کارگران که به صورت مرتب در گزارشات خبرنگاران پیام سندیکا منعکس شد و درخواست های موکد کارگران نسبت به غذاهای بی کیفیت صنعتی طبخ شده در کارخانه بالاخره مدیریت مجبور به آوردن تیم تخصصی بیماری های گوارش و کبد شد.

این پیروزی بر کارگران و سندیکالیست های فلزکارمکانیک مستقر در ایران خودرو شادباش.

سندیکا مدرسه آموزشی و مبارزاتی طبقه کارگرست به آن بپیوندیم و از دیگران هم بخواهیم عضویت سندیکا را بپذیرند تا متحدتر و قدرتمندتر در این مبارزه دشوار همگام هم باشیم تا جامعه ای انسانی را برپا کنیم.