انتخابات کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در انزلی!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ١٥ مهرماه انتخابات کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در بندرانزلی با حضور اعضای کانون های استانی در سکوت کامل برگزار شد.

کانون عالی که باید پیگیر مسایل کلان بازنشستگان از جمله افزایش مستمری ها، درمان با کیفیت از صفر تا صد توسط تامین اجتماعی، پس گرفتن بانک رفاه، نظارت بر عملکرد شستا، لایحه هفتم توسعه…..

متاسفانه آنچه دغدغه این اقایان نیست همین مسایل گفته شده بالاست. این افراد از مشکلات بازنشستگان هیچ خبری ندارند و فقط آدم های بله قربان گویی بیش نیستند.

به عنوان مثال آقای محمد اسدی موافق واریز حق بیمه ها به اداره دارایی است. ایشان به جای گرفتن حق بازنشستگان راهنمایی های خوبی به نمایندگان مجلس برای نابودی تامین اجتماعی می کند، که این هم بی دلیل نیست.

محمد اسدی کارخانه دار است و نباید هم به فکر رونق تامین اجتماعی باشد چرا که اگر تامین اجتماعی نباشد ایشان دیگر حق بیمه ای برای کارگرانش پرداخت نخواهد کرد و این پول به جیب نامبارکش می رود. باید از استاد شاگردی دفاع کند چون از فردا کارگر را با یک سوم حقوق استخدام می کند. ایشان و همه هیات مدیره های مافیایی کانون ها باید از حق تشکل دفاع نکنند چون اگر تشکل باشد آبروی آنان را خواهد برد و بی عرضگی هایشان را آشکار خواهد کرد. اسدی های کارفرما نیازی به حقوق بازنشستگی ندارند(بقول فرمایش خودش در کانون بازنشستگان قزوین) تا غم بازنشسته را بخورد، برای معیشت و درمان بازنشسته خود را به در و دیوار بزند.

بیات و اسدی چندین سال است در کانون عالی مسئولیت دارند و تمام مشکلات امروز ما که مال یکسال و دو سال اخیر نیست توسط اسدی و امثال ایشان ببار آمده است. اگر خواسته های ما بطور جدی پیگیری کرده بودند وضع اسفبار ما این نبود که الان هست.

کانون عالی مبلغ سبد معیشت را بهتر از همه ی ما می دانند منتها درآمدی که از رانت کانون عالی شان برایشان می آورد، اجازه دفاع از سفره ما را نمی دهد آنها دائم در فکر حفظ موقعیت خود و صندلی شان هستند.

بازنشستگان عزیز نمیدانید صندلی ریاست چه درآمدی و کیفی دارد، می گوید نه از اعضای کانون عالی بپرسید و یا به عملکردشان نگاه کنید.