یکشنبه های اعتراض

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا ؛ امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ در شهرهای رشت؛ اهواز؛ کرمانشاه؛ شوش؛ اصفهان اعتراض های هفتگی برگزار شد. این تجمعات که با همه موانع امنیتی روبرو شده اما باز هم برگزار می شود نشانگر وضعیت خراب معیشتی و درمانی بازنشستگان می باشد

. در اصفهان بازنشستگان فولاد مقابل اداره فولاد تجمع کردند. در شوش بازنشستگان ضمن ایراد سخنرانی و در پاسخ به حمله بی خردانه پلیس به بازنشستگان گیلانی شعار« از خوزستان تا گیلان ؛ ننگ بر این مدیران» را سر دادند و خواستار اتحاد همه بازنشستگان از جمله « لشگری کشوری تامین اجتماعی اتحاد اتحاد» بودند. تجمع بازنشستگان اهواز ی که به راهپیمایی از اداره‌کل تامین اجتماعی تا میدان فرهنگ صورت گرفت و در پلاکاردی خواستار:« لغو حکم وکیل با شرافت فرزانه زیلابی» گردیدند. آنان شعار می دادند:« کشور رو غارت کردند. ما رو بیچاره کردند»

در رشت با وجود حمله هفته گذشته پلیس به تجمع کنندگان؛ با بیش از۲۰۰ نفر برگزار شد. در شعارهای داده شده از بی عدالتی ها ؛ غارت منابع تأمین اجتماعی ؛ بی خاصیتی نمایندگان مجلس که نسبت به مشکلات بازنشستگان با بی تفاوتی برخورد می کنند و گوش به فرمان سرمایه داری انگل ایران می باشند؛ شعار داده شد. با توجه به احضار گسترده مطالبه گر آن گیلانی به پلیس امنیت برای گرفتن تعهد اجباری که ناکام ماند ؛ و برخورد خشن پلیس در هفته گذشته؛ بازنشستگان گیلانی با اراده ای آهنین برای گرفتن حقوق پایمال شده تجمع کردند.

درود بر همه بازنشستگان از خوزستان تا گیلان درود

0 views