دادخواهی از سندیکا!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا نامه ای از سوی کارگران پروژه ای پتروشیمی سایت ۱بوشهر از شرکت جهانپارس برای سندیکا ارسال شده که دغلکاری پیمانکاران را افشا می کند:
«سلام وقت بخیر ما حدود شصد نفر جوشکار، فیتر، کمکی و فورمن بودیم که برای اقای سرورکیانپور در پتروشیمی سایت ۱بوشهر شرکت جهانپارس کار می کردیم. اول برج ۳ کار را تحویل داد و همه را اخراج کرد. قرار بود ۱۵ خرداد کل پول ما را بدهد. همه به ایشان اعتماد کردیم و اقای زوارقربانی رییس کارگاه قول شرف دادند که پرداخت خواهد شد، که نشده. این راهم بگویم که شرکت جهانپارس واقعا بی در و پیکره. رییس کارگاه شرکت اقای ایرجی واقعا ادم بی شخصیت که حتا به خودش اجازه نمیدهد بیاید و با کارگران حرف بزند. کارگر را افغانی خطاب میکند. ما هم نه برج یک و نه برج دو یک ریال نگرفتیم»
این گوشه کوچکی از ظلمی است که به کارگران می شود و شرافت رییس کارگاه را هم معلوم می کند. کارگران باید قبل از خروج از کارگاه حداقل چک تسویه خود را بگیرند و یا اینکه تسویه حساب نقدی کرده کارگاه را ترک کنند. در حال حاضر با نوشتن نامه و جمع آوری امضا و ارسال آن به بازرسی منطقه ویژه آقای حاجیان می توانند پیگیر حقوق قانونی خود باشند.