سومین روز اعتصاب در دشت عباس!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، ١٠٠٠ کارگران پتروپالایش کنگان شرکت ناورود سایت دو پروژه NGL3100 در دشت عباس به کارفرما OIEC و پیمانکاری IGC به دلیل اجرا نشدن مقررات کمپین ٢٠/١٠ دست به اعتصاب زدند. در این پروژه هنوز کارگران ٢٤ روز کار و ٦ روز مرخصی می روند. با اعلام وزارت کار مبنی بر افزایش حقوق هنوز افزایشی صورت نگرفته است و خبری از پرداخت حقوق اسفند و عیدی نیست. مدیران پروژه مهندس دهکردی و سرپرست کارگاه مهندس حیدری هستند که عاقلانه رفتار نکرده و در پاسخ اعتراضات جواب مهندس دهکردی به کمپین چنین است:« اگه لازم باشه همتون تسویه میدم ولي کمپین قبول نمیکنم» در این اعتصاب که سراسری است کارمندان دفتری، اجرایی، ماشین آلات هم شرکت دارند.

ما به آقایان مهندس دهکردی و سرپرست کارگاه مهندس حیدری توصیه می کنیم قانون وزارت کار را اجرا کنند و سرپیچی از قانون به نفع موقعیت شغلی و سابقه آینده شان نیست.

دوستان کارگر، افزایش حقوقی که توسط وزارت کار اعلام شده برای همه از جمله منطقه دشت عباس و نیروهای شاغلش باید اجرا شود و بیمه هایتان هم باید طبق دریافتی و عناوین شغلی شما به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردد. سندیکای کارگران فلزکارمکانیک نخواهد گذاشت بی قانونی توسط هر کسی و در هر مقامی اعمال شود.

کارگر برادر کارگر