نه به بی قانونی و گرسنگی!(١٨)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، امروز ١٧ تیرماه کارگران پیمانکاری ایرج فرامرزی، شرکت پیسا در ایرانشهر، شرکت دریا ساحل خط قشم، کارگران شرکت بهداد معادن پاسارگاد نیز پس گفتگو با این عزیزان به کمپین ٢٠ – ١٠ پیوستند تا کمپین مطالبه گری هر روز قدرتمندتر شود.

با تمام تلاشی که پیمانکاران می کنند جواب کارگران برای سرکار آمدن اجرای خواسته های کمپین است. با کارگران پیمانکاری شرکت تناوب فاز ۱۴کنگان تماس گرفته شده، اما کارگران با تاکید بر خواسته های کمپین از رفتن به سرکار پیمانکاری برادران داودی خودداری کردند. همچنین با توجه به نبود جوشکار و فیتر در کارگاهها، اعضای دفاتر فنی هم کم کم به مرخصی اجباری می آیند. این اتفاق تا آخر تیرماه در فاز ١٣ خواهد افتاد.

تا زمانی که کارفرمایان تمامی شروط کمپین را نپذیرند ما به سرکار نخواهیم رفت. هیچ نیرویی نمی تواند ١٠ هزار کارگر فنی پیدا کند که به جای ما سرکار برود. تاکنون برادران بیکار، در حمایت از ما به پیشنهادهای هوس انگیز کارفرمایان نه گفته اند.

با برادرانی که تاکنون به کمپین نپیوسته اند صحبت کنیم و آنان را قانع کنیم که به نفع خودشان به کمپین بپیوندند.

چنانچه تهدیدهای پیمانکاران نسبت به کارگرانی که به کمپین ٢٠- ١٠ پیوسته اند افزایش یابد نام این پیمانکاران را اعلام و آنان را تا لحظه مرگ تحریم نیرو خواهیم کرد.

هوشیار باشیم! زمانی به سر کار خواهیم رفت که کارفرمایان شرایط ما را پذیرفته و در قراردادهای کاری، خواسته های کمپین را نوشته، مهر و امضا کرده و برایمان واتساپ کنند!

تا ما کار نکنیم سودی وجود نخواهد داشت.

متحد هستیم و متحد می مانیم

کارگر برادر کارگر.