سندیکا در میدان نبرد طبقاتی حضور دارد!

به گزارش خبرگزاری فراز، «عده ای از کارگران اعتصابی کمپین ٢٠-١٠ به تهران آمده و با اعضای هیات دولت جدید به ویژه آقای جلیلی دیداری داشته اند. در این میان از آن عده کارگر تنها «محسن» نامی با خبرنگار فراز صحبت کرده است»

چند نکته در این مصاحبه بحث برانگیز است:

١- این کارگران چند نفر بوده و چرا نام خود و پروژه ای که در آن کار می کنند را نبرده اند و فقط به اسم کوچک «محسن» اشاره ی شده است؟

این کارگران از چه واهمه دارند که نه نامشان را ذکر می کنند و نه از مصایب پروژه ای که در آن کار می کنند حرفی نمی زنند؟

٢- در حالی که کارگر پروژه ای را حتا اداره کار پس می زند ، چگونه عده ای «کارگر پروژه ای» سرشان را پایین انداخته، به تهران رفته و با عده ای از اعضای هیات دولت جدید دیدار می کنند؟!!!

٣- بسیاری از نزدیکان آقای رییسی هم نمی دانند هیات دولت جدید چه کسانی هستند، آنگاه این «کارگران پروژه ای» از چه کانالی می توانند آنان را شناسایی کرده و به دیدارشان بروند؟ !!

٤- اگر این کارگران اینقدر دارای روابط خاص هستند که می توانند اینگونه راحت با افراد خاص دیدار کنند ، چرا این توانایی را در پیشبرد امر کمپین به کار نمی برند؟!!

٥- این افراد چه کسانی هستند که هیات دولت جدید حتا برنامه های خود را که هنوز به تصویب دولت آینده و مجلس نرسیده است برای این «کارگران پروژه ای» مطرح می کنند؟!!

اینکه این افراد نخواسته اند نامشان فاش شود بی دلیل نیست؛ چرا که با اعلام نام و نشان آشکار خواهد شد آیا «کارگر پروژه ای» هستند یا خیر؟!!

آنچه به سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران مربوط است این است که کارگران پروژه ای احتیاجی به این تشکل سازی ها و قيم هاى اين چنانى ندارند .

سندیکا در میدان نبرد طبقاتی حضور دارد. کارشناس شناخته شده مسایل پروژه ای ، ناصرآغاجری بدون واهمه و با نام خود با خبرگزاری ایلنا مصاحبه نموده و مشکلات پروژه ها را بیان می کند.

مازیار گیلانی نژاد نماینده ١٠٠٠ کارگری که با نوشتن نام، نام خانوادگی و کدملی خود در کمپین سال گذشته او را انتخاب کرده اند، پیگیر مشکلات کارگری است. هم اکنون در اداره کار بوشهر نامه کارگران پروژه‌ای به شماره ۱۴۲۸۹۵/۸ به تاریخ ۹۹٫۱۰٫۱۵ که به وزارت کار ارجاع شده بود و وزارت کار نیز برای اداره کار بوشهر ارجاع داده است، در حال پیگیری و رایزنی است. او بدون واهمه در مصاحبه مورخه ١٠ تیرماه با خبرگزاری ایلنا با تیتر « به جای ایجاد فضای امنیتی به مطالبات کارگران پروژه‌ای نفت رسیدگی کنید!» صحبت کرده است که در دسترس است و همگان می توانند آن را بخوانند.

آقایان! رهبر تراشی نکنید. این ترفندها مدتهاست که نخ نما گشته است. حرف کارگر پروژه ای یک کلام است:

«شرکت های پیمانکاری را حذف کنید»

کارگر برادر کارگر

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

١٣ تیرماه ١٤٠٠