نه به بی قانونی و گرسنگی (۱۳)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، تا امروز ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰ پیوستگان به کمپین بالغ بر یکصد هزار نفر شده و باز هم افزایش خواهد یافت. با توجه به اینکه در سال گذشته کمپین افزایش حقوق تنها نیروهای پایپینگ کار را در بر می گرفت؛ امسال به همت کارگران پروژه ای و با اعلام لیست حقوق ها؛ این بار همه‌ی کارگران مشغول در پروژه؛ اعم از پایپینگ کار، عایق کار، ابزار دقیق، برقکار، نیروهای ساختمانی، رنگ کار، بیل و کلنگ کار، داربست بند…. را در بر گرفته است و این امر باعث شده که نه تنها پایپینگ کاران بلکه حتی نیروهای ساختمانی نیز پروژه ها را ترک کرده و کمپین بیست ده را قدرتمند تر کنند!

به هوش باشیم تفرقه افکنان قصد دارند با دلسرد کردن ما و شایعه رفتن به کارگرانی که در خانه نشسته اند، پیروزی را از ما بگیرند.

بر اساس گزارشات خبرنگاران ما، پیمانکاران به دست و پا افتاده اند، حقوق ها را تا پنج میلیون افزایش داده ، به کارگران پیغام می دهند، به سر کار برگردند!

باز هم به شما می گوییم، مهمترین خواسته هایمان را فراموش نکنیم:

۱ – بیست روز کار، ده روز مرخصی مطابق با حقوق بیست روز کار

۲ – حذف پیمانکاران

۳ – لیست بیمه با ذکر حقوق دریافتی نه کارگر ساده

۴ – اجرای ماده ۱۳ قانون کار توسط وزارت نفت و نظارت دقیق و همه جانبه بر مجموعه ی پیمانکاران.

هوشیار باشیم! زمانی به سر کار خواهیم رفت که کارفرمایان شرایط ما را پذیرفته و در قراردادهای کاری، خواسته های کمپین را نوشته، مهر و امضا کرده و برایمان واتساپ کنند!

دوستان کارگر!

تا ما نخواهیم بیلی به زمین نخواهد خورد، برقی به شبکه متصل نخواهد شد، داربستی علم نخواهد شد، لوله ای جوش نخواهد خورد!

قدر اتحادمان را بدانیم و پشت به پشت برادرانمان داده ، قدرتمان را بیشتر کنیم!

کارگر برادر کارگر!