#نه_به_گرسنگی! هنوز متحدیم و متحد می مانیم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، ٣٥مین روز اعتراض سراسری
برای دستمزدهایی عادلانه در ١٤ شهریور ماه همچنان ادامه دارد.

کارفرماها و پیمانکاران ضربه سختی از اعتصاب هماهنگ کارگران
خوردند و به همین خاطر از گذاشتن آگهی کار در گروههای کارگری خودداری می کنند چون می دانند:
١- کارگران در این گروهها با هم متحد شده و کمتر از قیمت مصوب کمپین کار نخواهند کرد
٢- نمی خواهند این گروهها رشد و اعتبار بیشتری بیابند.

کارفرماها با تمام جان سختی که نشان دادند اما مجبور گشته اند حقوق ها را بالا ببرند. در پروژه هایی که برادران کارگرمان هم به ما نپیوستند و چون بره ای کار کردند هم افزایش حقوق انجام شد، تا این برادران به ما نپیوندند که این هم پیروزی ماست. هر نانی که به سر سفره هر خانواده کارگری برود پیروزی کارگران است. برای کارگران بختیاری، لر، کرد، ترک، عرب، فارس، گیلک، مازنی، ترکمن، آذری، یزدی، کرمانی، اصفهانی و شیرازی… همه برادریم و همدیگر را در هیچ کجا تخریب نمیکنیم. کارگر برادر کارگر است و خانواده او را خانواده خود می داند.
اعتصاب ما باعث شد که بخشی از پیمانکاران هم نفع برده و قراردادهای خود را با قیمت جدید تجدید کنند تا بتوانند حقوق ها را بالا ببرند.

برادران کارگر، صبور و هوشیار باشیم و گول شایعات را نخوریم. از تفرقه بپرهیزیم و کسانی که می خواهند بین برادران کارگرمان با دامن زدن به تفرقه های نژادی و قومی اختلاف بیاندازند را از خودمان دور کنیم.

بدانیم، کارفرماها نمی توانند به جای ما کار کنند و داربست بسته و فیتر کنند وجوش بدهند و عایق کاری و برقکاری انجام بدهند. چرا که اگر می توانستند تاکنون کرده بودند.