#نه_به_گرسنگی! خواستن توانستن است!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، ٣١مین روز اعتراض سراسری برای کوتاه کردن دست خبیث کارفرمایانی که به کارگران اجحاف می کنند در ١٠ شهریور ماه همچنان ادامه داشته و پیروزی چهره خود را نشان می دهد.

خبرهای خوش اینکه در ماهشهر پیمانکاران با کارفرمایان جلسه گرفته و سی درصد به قرارداد پیمانکاران اضافه شد. پس از این جلسه پیمانکاران به کارگرانش اطلاع دادند با حقوق های کمپین موافقند و عیدی و سنوات را هم لحاظ خواهند کرد.

در فاز ١٤ پیمانکاری لیموچی شرکت تهران جنوب کارگرانش با حقوق کمپین سرکار خواهند رفت. در پتروپالایش شرکت گاما و شرکت زاگرس نصب هم تمام حقوقها را براساس لیست جدید کمپین با کارگران بسته اند. همچنین در نیروگاه فردوسی کارگران پروژه ایش همه به کمپین پیوسته و از نیروگاه بیرون آمده در خانه هایشان مانده اند.

متاسفانه با خبر شدیم بوی بد گاز در نخل تقی مردم را دچار تنگی نفس و حالت تهوع نموده است. به کارگران و خانواده هایشان هشدار می دهیم ماسک هایشان را مرطوب کرده و حدالامکان از خانه بیرون نیایند.کارشناسان سندیکایی آلودگی تاسیسات پارس جنوبی در عسلویه را منشا انتشار بوی بد گاز در شهر نخل‌تقی میدانند.

برادران کارگر، با اتحاد و صبر پیروزی چهره خود را به ما نشان خواهد داد و شرمندگی پیش زن و فرزندانمان را بعد این پیروزی و افزایش حقوق نخواهیم داشت.

کارفرماها نمی توانند به جای ما کار کنند و داربست بسته و فیتر کنند و جوش بدهند و عایق کاری و برقکاری انجام بدهند. چرا که اگر می توانستند تاکنون کرده بودند. پس بیایید زحمات خود را ارزش گذاشته با حقوق و شرایط مصوب کمپین سرکار برویم.

برادران کارگر، صبور و هوشیار باشیم و گول شایعات را نخوریم. پیروزی آغاز شده است.