تامین اجتماعی حامی کارفرمایان!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، با سیستمی شدن دریافت و پرداخت حق بیمه کارگران طی یک ماه گذشته ، کارفرما وظیفه داشت پس از ارایه لیست بیمه یک ساعته حق بیمه کارگرانش را هم واریز کند، اما با اعتراض شدید کارفرمایان و نامه اتاق بازرگانی, این موضوع مهم حذف شد و کارفرما هر زمان دلش خواست پول لیست بیمه را بدهد یا ندهد.
برنامه ریزان مافیایی در سازمان تامین اجتماعی که خواهان نابودی این سازمان با مشاوره های موسی غنی نژاد در اتاق بازرگانی هستند، و حذف همه خدمات اجتماعی را برنامه ریزی می کنند آیا تعهد می دهند اگر کارفرمایی لیست بیمه داد ولی از پرداخت آن سرباز زد این کارفرما را به دادگستری بکشانند و تا پرداخت حق بیمه کارگرانش اموالش را توقیف کنند.

یکی از راههای فرار کارفرمایان و تیره روز کردن این کارگران همین ندادن حق بیمه در سر هر ماه است. بیشتر کارفرمایان لیست بیمه رد می کنند اما از پرداخت آن خودداری کرده و سازمان تامین اجتماعی هم کاری نمی تواند بکند. هم حق کارگران را می خورد و هم از دادن حق بیمه به سازمان سرباز زده است.
مافیا در ایران می خواهد چه با دستمزدهای حقیرانه و مستمری های توهین آمیز و درمان ناقص زحمتکشان را به بردگی بکشاند و با خوار کردن خانواده های زحمتکشان آنان را از مطالبه گری دور کرده و یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند.
مافیا این آرزو را به گور خواهد برد.