غارت اندوخته های زحمتکشان!!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، سهام شرکت پترو پالایش یکی از سودآورترین شرکت های شستا را به فروش گذاشته اند. از سوی دیگر می خواهند زمین ازگل را تهاتر کنند. بیمارستان میلاد را کی فروخته اند معلوم نیست؟؟ پتروشیمی شازند اراک را فروختند تا مستمری ها را به موقع بدهند. آلومینیوم جنوب را فروختند تا همسان سازی را اجرا کنند اما کو؟؟؟
آن گونه که حسن صادقی از خانه کارگر می‌گوید:« در دوران مدیریت موسوی در تامین اجتماعی ۲۲۰ هزار میلیارد تومان مایملک، سهام، مستغلات، شرکت ها را فروختند آن را با ارزان ترین قیمت»
دست اندازی و چپاول بانک رفاه که با پول کارگر به بانک رفاه کارگران تبدیل شده بود و پشتوانه مالی بازنشستگان و طبقه کارگر بود را از دست زحمتکشان به در آوردند.

مافیای خیمه زده در سازمان تامین اجتماعی همه اموال بازنشستگان و کارگران را خواهد فروخت تا سازمانی نباشد که مستمری بدهد، درمان رایگان و مناسب به زحمتکشان ارایه دهد. مافیا که از اقتصاد دانی چون موسی غنی نژاد و نیلی مشاوره می گیرد به مدیران تحت آموزش خود القا می کند چیزی به نام خدمات اجتماعی نباید وجود داشته باشد. هر کس پول دارد زندگی کند، هرکس ندارد برود بمیرد.
مدیران مافیایی لانه کرده در تامین اجتماعی به جای دریافت طلب های سازمان از دولت و کارفرمایانی چون ایران خودرو، ذوب آهن، سایپا، شرکت واحد، پیمانکاران دغلکار مفت و گاز که حق بیمه سختی کار کارگرانشان را ماه به ماه نمی پردازند، دست به فروش که چه عرض کنیم، مفت فروشی اموال زحمتکشان دست زده اند تا سازمان تامین اجتماعی را به ویرانه‌ای تبدیل کنند و بعد هم بازنشستگان را به بهزیستی و کمیته امداد بفرستند.
هوشیار باشیم و از اموال خود محافظت کنیم.