ثروت تامین اجتماعی چه شده است؟؟

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، حسن صادقی در مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا اعلام کرده است:« تامین اجتماعی پولی برای پرداخت مستمری ها، بیمه عمر و دارو و درمان ندارد»
اینکه حسن صادقی و شرکایش در خانه کارگر چرا چشم به فروش اموال زحمتکشان بسته اند و امروز صدایشان در آمده بحثی جداست. اما ایشان و همه می دانند که ثروت تامین اجتماعی به این دلیل اعلام نمی شود تا بهتر دزدیده شود وگرنه او می داند که بودجه همسان سازی سال گذشته در برنامه هفتم توسعه به قرار افزایش ۱ درصد بر مالیات بر ارزش افزوده را برای اجرای همسان سازی معلوم و مشخص کرده آند و از اول سال از هر خریدی ۱ درصد مالیات به خزانه دولت برای همسان سازی رفته است و ششماه است که این پول در خزانه موجود است. از سوی دیگر چندین کارخانه از جمله پتروشیمی شازند اراک، آلومینیوم جنوب فروخته شد تا مستمری ها به تاخیر نیفتد و همسان سازی هم اجرا شود. هر چند که بازنشستگان و کارگران با فروش اموال سازمان تامین اجتماعی مخالفند، پس این پولها کجا رفته است؟؟ چرا شفاف سازی نمی کنند؟؟

هر ماهه پول بیمه تکمیلی از مستمری ها کسر و به سازمان منتقل می شود، کارگران همه کارخانه های بزرگ هم سر هر ماه حق بیمه شان از حقوق ها کسر و به تامین اجتماعی داده می شود. این پولها کجا می رود که تامین اجتماعی پول دارو و درمان ندارد؟؟ اینها به کنار که بیشتر بیمارستان‌های تامین اجتماعی هم مقدار داروی تحویلی به بیماران را کاهش داده اند و هم مبلغی پول از بیماران می گیرند پس چرا پول دارو و درمان وجود ندارد؟؟
اما مسخره تر از همه موضوع بیمه عمر است که هر ماهه از بازنشستگان و کارگران کسر و به تامین اجتماعی داده شده است ولی تامین اجتماعی این مبالغ را به سازمان بیمه گر پرداخت نکرده است یعنی پول بیمه عمر هم چپاول گشته است چرا؟؟؟ بیمه عمر که دیگر هزینه ای برای سازمان تامین اجتماعی ندارد که بخواهد منفی باشد؟ آیا مبلغ بیمه عمر زحمتکشان برای وام های بی بازگشت برای مدیران و مافیا هزینه شده است؟؟
مافیا بداند اگر فکر می کند با کاهش کیفیت درمان، بی دارو گذاشتن بازنشستگان، تاخیر در پرداخت مستمری ها می توان جنبش بازنشستگان را دلسرد و درهم کوبید اشتباهی عظیم کرده اید.
بی تردید بازنشستگان مستقل با تمامی قدرت و با انتخاب نمایندگانی جسور و با دانش مدیران تامین اجتماعی و وزیرکار را مجبور خواهند کرد در خصوص سوال های گفته شده شفاف سازی کنند.

بازنشستگان متحد و مستقل تهران( فلزکار، بافنده، چاپ، شهاب خودرو، فیلکو)