بلای بیمه تکمیلی آتیه سازان به ذوب آهن رفت!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، از اول شهریور امسال قرارداد بیمه تکمیلی دانا لغو و مدیریت ذوب آهن با مافیای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ که کوس رسوایی اش ایران را در نوردیده، قرارداد بست. اعلام شده:«هزینه فاکتورهای بعد از 15 روز پرداخت خواهد شد!!! برای بیماران صعب العلاج حداکثر 3 روزه پرداخت خواهد شد!!!!»
در حال حاضر بیمه آتیه سازان حافظ بیش از 3 ماه در پرداخت هزینه پزشکی بازنشستگان و کارگران تاخیر دارد حال چگونه می خواهد 15 روزه این پرداخت را انجام دهد؟ دروغی که مافیا و مدیرعامل ذوب آهن می خواهند آن را به کارگران و بازنشستگان ذوب آهن القا کنند. در حال حاضر اکثر داروخانه ها، آزمایشگاهها، کلینک ها، بیمارستان ها در حال لغو قراردادهایشان با بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند چون طلب هایشان را نمی پردازد.
این در حالی است که هنوز این بیمه نیامده کارگران طی نامه هایی بسیار به مدیریت ابراز نگرانی خود را در زمینه تعهدات و خدمات بیمه تکمیل آتیه سازان حافظ اعلام داشته اند.
مشکلات آتیه سازان برای کارگران ذوب آهنی به همین جا ختم نمی شود بلکه کارگران و خانواده هایشان باید فاکتورها را در سیستم بارگذاری کنند که هزینه ای اضافی برای خانواده های بیماران است چون خود نمی توانند چنین کاری را انجام دهند و باید دست به دامان کافی نت ها بشوند. اتفاق دیگر این است که کارمندان این کافی نت ها با دستور مدیریت بیمه تکمیلی آتیه سازان بسیاری از فاکتورها را ثبت نخواهند کرد و چون کارمند هستند جواب قانع کننده ای هم برای این پدرسوخته بازی بیمه تکمیلی برای خانواده بیمار ندارند و با این ترفند بیمه تکمیلی آتیه سازان از دادن بسیاری از هزینه ها خودداری خواهند کرد و خانواده های بیمار می مانند با کلی هزینه هایی که کرده اند و نمی توانند پولش را دریافت کنند.
بلای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ترفند مافیا برای نابودی خانواده های کارگری و غارت بیشتر اندوخته های آنان است. نئولیبرالیسم یعنی دزدی آشکار و قانونی از جیب زحمتکشان.