درآمدهای نجومی کانون عالی و کانون ها!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، هر روز زحمتکشان ایران آگهی های تبلیغاتی «شهر لوازم خانگی، سرای ایرانی و مهد فرش» را بصورت مرتب در طول روز از صداوسیما مشاهده می کنند. این گونه بمباران تبلیغاتی و فریب دادن مردم ایران با موضوع اقساطی بودن کالاهایشان در هر ساعت از شبانه روز که هزینه سنگینی برای این هلدینگ ها دارد نشانگر سودهای افسانه ای است که این هلدینگ ها از جیب مردم می ربایند. چون تمامی اجناس ارایه شده این هلدینگ ها بسیار گران تر از بازار عرضه می شود و به دروغ این موضوع در آگهی ها به بیننده القا می گردد که ارزانتر از فروشگاه‌ هاست.
آنچه به بازنشستگان مربوط می شود این است که قرار داد برداشت متمرکز اقساط از مستمری های بازنشستگان چقدر سود و زیر میزی برای کانون عالی و هیات مدیرها کانون بازنشستگان تهران و قم دارد؟؟

سوال این است هیات مدیرها ها با بستن این قرارداد تاکنون چقدر به جیب زده اند که خانه پشت خانه و کارخانه پشت کارخانه برای خود می خرند؟؟ برای مثال مقدار دارایی و ثروت محمد اسدی رییس عالی قبل از وارد شدن به هیات مدیره کانون قزوین و سپس کانون عالی چقدر بوده است؟؟؟ ثروت علی اصغر بیات نایب رییس کانون عالی امروزه چقدر است و از کجا آمده است؟؟
چرا کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از شفاف سازی عملکرد مالی خود هراس دارند؟؟

بازنشستگان مستقل و متحد تهران( فلزکار، بافنده، چاپ، شهاب خودرو، فیلکو)