اعتراض کارگران نفت در سطحی بالاتر!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، پس از اعتراض و راهپیمایی همکاران رسمی نفت و گاز پارس جنوبی به همراه همسرانشان در شهرک نفت جم در سه شنبه های اعتراضی (۳ مهر) در خصوص سقف گذاری به دستمزدها و دست اندازی به صندوق های بازنشستگی و سایر موارد، صورت گرفت اطلاعیه « مطالبه گری پارس جنوبی» نیز نشان از ارتقا سطح مبارزات کارگران رسمی نفت و گاز دارد.
در این اطلاعیه خواسته شده است کارکنان شرکت ها روزهای دوشنبه هر هفته در مقابل ساختمان های ستاد مرکزی شرکت ها و در سکوهای عملیاتی بصورت هماهنگ اعتراض خود را با ابتکارهای متفاوت اجرایی کنند.
کارکنان و کارگران شرکت های نفت و گاز پارس، شرکت پالایش گاز فجر جم، سکوهای دریایی POGC ، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ، سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس( عسلویه)، شرکت نفت فلات قاره منطقه لاوان و سیری.
آغاز چنین اعتراضات هماهنگ بی تردید به سایر سطوح نیز گسترش خواهد یافت و تعداد بیشتری از کارگران و کارکنان را درگیر خواهد نمود.

نفتگران رسمی نمی توانند دست اندازی به ثروت عمومی و صندوق های بازنشستگی و اعمال قوانین ضد دستمزدی سقف حقوق را تحمل کنند در حالی که مافیا از زحمات این کارگران و دیگر کارکنان در حوزه نفت برای خود حقوق های نجومی و باند مافیایی برای دست اندازی به این ثروت تشکیل دهند. ثروتی که با عرق و زحمت کارگران به سختی آن هم در دمای بالای ۵۵ درجه حاصل می شود. 

0 views

راهپیمایی اعتراضی کارگران و کارکنان رسمی نفت و گاز در شهرک نفت جم به همراه همسرانشان ۳ مهر ۱۴۰۳