مسایل مالی کانون های بازنشستگی!

یکی از مسایلی که کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی با آن درگیر هستند و در اساسنامه آنان قید شده است موضوع گزارش مالی به اعضاست. اسناد این گزارش مالی هیچگاه در سایت کانون ها و یا در دسترس اعضا قرار نگرفته و نمی گیرد، چرا؟؟؟
اگر کانون ها به لحاظ پاک دستی و مسایل مالی تخلفی ندارند چرا از ارایه اسناد مالی و درآمدها پرهیز می کنند و آن را محرمانه می دانند مثل اینکه اسرار اتمی است.
بازنشستگان تهرانی چرا نباید از مقدار اموال و درآمدها و مستغلات خود خبر نداشته باشند؟؟ چرا هیات مدیره ها این موارد را مال شخصی خود می داند؟؟ آیا درست است که اعضای هیات مدیره ها برای کلیه مخارج شخصی خود از اندوخته کانون هزینه می کنند حتا خرید کفش؟؟؟ آیا خرید خانه، خودرو، و انتصاب منسوبین به شغل هایی در کانون شایعه است؟؟؟
متاسفانه به تازگی خبری از مسایل غیر اخلاقی یکی از اعضای هیات مدیره کانون تهران شایع شده است که هیات مدیره باید شفاف سازی کند.
پول های بی حساب و کتابی که از درآمدهای حق عضویت، حق مسکن، پورسانت های بیمه تکمیلی، درآمدها از خانه ها و مستغلات و خرید زمین و املاک در شمال که در اختیار شخصی هیات مدیره کانون تهران قرار دارد، افسانه ها می گویند. امیدواریم مسایل غیراخلاقی که در خصوص وام های ۳۰ میلیونی شایعه شده است دروغ باشد، امیدواریم. وگرنه کانون لانه فساد شده است.
این مسایل فقط با شفاف سازی حل خواهد شد. آیا هیات مدیره و بازرسین جرات شفاف سازی دارند؟؟
برای اولین قدم سود فروش برنج و روغن به اعضا چقدر است؟؟ هزینه های صورت گرفته در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری و کارهای صورت گرفته در سالن حجاب می تواند اولین قدم برای شفاف سازی و اعتماد سازی باشد.

هیات تحریریه پیام سندیکا