از دستاوردهای کمپین مراقبت کنیم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، اگر دستاوردهای کارگری را پاس نداریم، باز هم کارفرمایان به دزدی از کارگران مشغول خواهند شد. اولین دستاورد کمپین عقب نیافتادن حقوق ها بود و نباید گذاشت کارفرما دیرکرد حقوق داشته باشد.
خبرها حاکی است که در پتروشیمی سینا در چابهار پیمانکاری های فرجود، آوای جهان بین، لیان هنوز حقوق خردادماه کارگران را واریز نکرده اند. حتا در پیمانکاری جهان بین و لیان کارگرانی که شب عید تسویه کرده اند و چه در اردیبهشت، هنوز عیدی و سنوات شان پرداخت نشده است.

همچنین پیمانکاری طوس آقای بشارتی کیا در معدن مس درالو کرمان نه تنها بیمه کارگران را رد نکرده است بلکه دستمزدهای اردیبهشت و خرداد 7 تن از کارگرانش را هم نپرداخته است که کارگران اقدام به شکایت در اداره کار نموده اند.
باز هم به کارگران می گوییم نگذارید حتا یک روز حقوق تان عقب بیفتد. اگر چنین اتفاقی افتاد سریعن دست از کار کشیده تا تسویه حقوق سرکار نروید و با مطلع کردن سندیکای کارگری و پشتیبانی سندیکا هرچه سریعتر دستمزد هایتان را دریافت کنید. حتا می توانید این عقب افتادن دستمزد را به شرکت مادر و حراست گزارش کنید تا آنها هم فشار بیاورند و حقوق تان را دریافت کنید.