اوجگیری یکشنبه های اعتراض!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۱۱ شهریور تجمعات اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی رنگ دیگری به خود گرفت و اقشار زحمتکش دیگری را به جنبش اعتراضی اضافه کرده است. طبق معمول همه هفته بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای تهران، رشت، کرمانشاه، شوش، اهواز و بازنشستگان مشهدی نیز این هفته اضافه شدند. در کرمانشاه متحد بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگی و مخابرات و در تهران نیز بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگی اعتراض هفتگی خود را برگزار کردند. در تهران شعار:« وعده میدید عمل کو/ دشمنای دروغگو» در واکنش به عدم همسان سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی فریاد زده شد. همچنین شعارهایی در حمایت از پرستاران، آزادی کارگران و بازنشستگان زندانی داده شد. بازنشستگانی که در گرمای شدید با سفرهای های خالی و دروغ های بسیار شنیده شده برای بهبود وضعیت معیشتی و درمانی خود به میدان اعتراض آمده بودند.
اما این همه تجمعات یکشنبه های اعتراض نبود. در اراک کارگران واگن پارس، در بهبهان پرستاران، در اصفهان بازنشستگان فولاد، در ایلام متقاضیان مسکن ملی، در تهران داوطلبان معترض به کنکور و رانندگان تاکسی برقی را هم باید اضافه نمود.

تمامی این تجمعات یک منشأ دارد و آن دروغگویی مسوولین و عمل نکردن به قانون است. مافیا آنچنان در همه عرصه ها جولان می دهد و قانون را زیر پا می نهد که در تمامی این ۴۰ سال دیده نشده بود.
حاکمیت نئولیبرالیسم یعنی این.