توهین به زحمتکشان نابخشودنی است!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ٢٦ مین روز (١ شهریور) از اعتصاب، کارگران واگن پارس اراک باز هم به بی عدالتی و بی اعتنایی مسوولین کشور، خروشیدند.

١١٧٠ کارگر واگن پارس نزدیک به یکماه است که به برنامه های مدیریت این شرکت اعتراض دارند و متاسفانه نه از خانه کارگر و نه از مسوولین شهر و کشور مساعدتی ندیدند. این کارگران که فکر می کردند خانه کارگر و مدعی وزارت کار و خانه ای که قرار بوده متعلق به کارگران باشد، می توانند مشکل را حل کنند امروز دریافته اند که:«کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من». با توهینی که مدیرعامل به کارگران اعتراضی کرده و گفته:«در شرکت واگن پارس مرد نمی بینم» و به شورای کارگری نیز توهین کرده است و معترضین را ١٦٠ نفر اعلام کرده، کارگران با راهپیمایی و گرفتن فیلم از اعتراض خود به مدیرعامل بی خرد نشان دادند که همه کارخانه در اعتراض هستند. کارگران می گویند:«مدیر بی لیاقت در واگن پارس جایی ندارد و تا تغییر این مدیر اعتراضات را ادامه خواهیم داد.»

زندگی و معیشت کارگران بازیچه مدیرانی است که نه فقط شم مدیریتی ندارند بلکه فکر می کنند با قلدری می توان کارخانه ای را اداره کرد و در نتیجه به بحرانی تر شدن اقتصاد کشور کمک می کنند. این مدیران که بی تردید با مافیا در ارتباط هستند نابودی صنعت و زحمتکشان را می خواهند. حمایت مردم شهر اراک از کارگران اعتصابی می تواند چاره کار باشد و به این خواسته کارگران کمک شایانی کرد.

0 views