از اعتصاب کارگران پارس جنوبی حمایت می کنیم!

کارگران پیمانکاری پارس جنوبی در پالایشگاه‌های ۳,۵,۶,۷,۹,۱۰,۱۱,۱۲ برای طبقه بندی مشاغل، ۱۴-۱۴ شدن، افزایش دستمزدها حتا برای رانندگان، حق کمپ را ۶ ماه پیش به پیمانکاران خود اعلام کرده اما به دلیل بی اعتنایی پیمانکاران ۲ هفته است دوباره دست به اعتصاب زدند و ۱۵ روز است در اعتصاب هستند. البته در صدر خواسته های خود بازگشت به کار نماینده پالایشگاه ششم حجت رضایی را خواستارند.
وعده های بی پشتوانه و نمایندگانی که فقط جز بیراهه بردن کارگران کار دیگری نمی کنند عامل اصلی پس رفت اعتراضات کارگران پارس جنوبی می باشد. ۶ ماه پیش کارفرما قول هایی به کارگران داد و باید افرادی که خود را نماینده این کارگران می دانند به جای تکیه زدن بر کرسی شورای عالی دستمزد، پاشنه در دفتر کارفرما را در می آوردند و به مصاحبه بسنده کردند.
با آنکه دو ماه پیش به این کارگران و کارگران ارکان ثالث پیام دادیم و اعلام کردیم خواسته های کمپین ۱۴-۱۴ خواسته های شما هم هست و کمپین ۱۴-۱۴ متعلق به همه کارگران پیمانکاری است اما نمایندگانی که فکر می کنند با حرف زدن و فعالیت در فضای مجازی می توان همه مشکلات را حل کرد، مانع اصلی اتحاد کارگران شدند.
کارگران پروژه ای و کمپین ۱۴-۱۴ حامی کارگران اعتصابی پارس جنوبی هستند و خواسته های آنان را خواسته خود می دانند.

سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران
گروه پایپینگ و اکیپ پروژه ای
۲۵ مرداد ۱۴۰۳