اتاق بازرگانی علیه ایمنی کارگران!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، طی مصوبه ای در اتاق بازرگانی که مشاورینی چون موسی غنی نژاد دارد مقررشده:« برای پیمانکاران شرط اجبار به داشتن صلاحیت ایمنی برداشته شود » به بهانه رونق کسب و کار. یعنی دیگر صلاحیت ایمنی داشتن مهم نیست و کارفرما برو و با جان کارگرانت برای سودجویی بیشتر بازی کن.
مافیا در پروژه های نفت و گاز از کارگران تودهنی محکمی خورده و مجبور به اجرای مقررات کمپین ۱۴-۱۴ گشته است، بیکار ننشسته برای ادامه سودجویی هایش تلاش دارد تمامی مقرراتی که به نفع زحمتکشان است را از بین ببرد تا سود خود را حتا به قیمت جان کارگران بیشتر کند. پروژه های نفت و گاز و هر پروژه دیگری مملو از حادثه است و اگر ایمنی را از آن حذف کنیم مرگ و میر کارگران از ۶ نفر در روز بر اساس آمارهای رسمی پزشکی قانونی، بی تردید چند برابر خواهد شد.
سیاست های سرمایه‌داری نئولیبرالی که ضد طبقه کارگر است و توسط ايادى ایرانیش چون موسی غنی نژاد و دکتر نیلی در ایران طراحی و پیشنهاد می شود و از سوی نهادی چون بازرسی وزارت کار حمایت تمام قد می شود ، برای پیمانکاران به خصوص خودی های نزدیک به بلوک های ثروت برای رخنه در تمام شرکت ها و نهادها، کار را ساده تر ساخته و جان و سلامتی کارگران را به خطر می اندازد. برای این تفکر جان کارگران به آندازه آچار فرانسه هم ارزش ندارد. این مرد یکی دیگر!