ابراهیم مددی نشان ایستادگی سندیکایی!

خبر کوتاه بود، ابراهیم مددی پس از احضار به دادسرای اوین، در ۲۱ مرداد بازداشت و به زندان فرستاده شد.
ابراهیم مددی کارگر برقکار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اعضای اولیه هیات موسس سندیکای شرکت واحد و از اعضای مهم و اصلی هیات موسسان سندیکاهای کارگری ایران بود. به همین دلیل به پاس زحماتش با انتخابات حماسی کارگران شرکت واحد عضو هیات مدیره و نایب رییس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گردید. او در هجوم خانه کارگری ها به سندیکای نانوایان تهران در حسن آباد در سال ۸۵ به شدت مضروب شد. او به خاطر فعالیت های درخشان سندیکایی اش ۳ سال و نیم را در زندان بدون یک روز مرخصی گذارند و در سال ۹۰ آزادی را در آغوش کشید. با رهبری او سندیکای شرکت واحد چون ستاره ای درخشان در جنبش کارگری و سندیکایی درخشید.
او نمادی از یک شخصیت سندیکایی است. آموزگاری که با منش و انضباط کارگری چه در محل کار ، زندگی، زندان و چه در مبارزات سندیکایی و زندگی اتحادیه ای مظهر یک کارگر سندیکایی بوده و هست. ابراهیم مددی در لحظه لحظه زندگیش آموزگاری بی بدیل برای همه کوشندگان کارگری می باشد و این خطری است که به زعم سیاست گذاران نئولیبرال باید از صحنه زندگی سندیکایی حذف کرد.
ابراهیم مددی سالهاست به دلیل بیماری های گوناگون در فعالیت های سندیکایی شرکت واحد متاسفانه نقشی نداشته است اما حضور او برای مافیا در غیر زندان بسیار ناگوار می باشد. هر چند که ابراهیم مددی در هر جایی یک آموزش دهنده عالیست و برایش زندان و غیر زندان فرقی نمی کند.
سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران هم صدا با سندیکای برادر، سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خواستار آزادی فوری این انسان گرانقدر و همه زندانیان دربند صنفی و مدنی است.

سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران
۲۳ مرداد ۱۴۰۳