خدا تو را نخواهد بخشید!

مرتضوی وزیر کار از کارگران حلالیت طلبید و گفت:«انشااله خدای کارگران از ما راضی باشد» چه کرده مرتضوی که از کارگران حلالیت می خواهد؟ مگر او نمی داند که:« عبادت به جز خدمت خلق نیست/ به تسبیح و سجاده و دلق نیست» چگونه خدای ما می تواند بدون رضایت بنده اش از تو راضی باشد حق زحمتکشان پایمال کن، چگونه؟؟؟؟
کوشندگان کارگری می دانند در این سیستم سرمایه داری نئولیبرال با عوض کردن برف پاکن، موتور خوب کار نخواهد کرد. مرتضوی یکی از قطعات این ماشین معیوب است، او موجودی بی احساس و عاشق شهرت و از قدرت یافتن در این سیستم آن چنان خود را گم کرد که دروغ گفت، علیه سفره های زحمتکشان تلاش کرد و در دوران او حداقل 50 درصد سفره های زحمتکشان بی رنگ شد. در شورای عالی کار آنچه از دستش برآمد انجام داد تا زحمتکشان حتا نفس نکشند. خط فقر در زمان وزارت این ناپاک به مرز 40 میلیون رسیده است. همسان سازی بازنشستگان را با دروغگویی انجام نداد، طلب های تامین اجتماعی را از دولت نه تنها نستاند بلکه تلاش کرد با ماست مالی این رقم را کاهش دهد تا اندوخته های زحمتکشان به جیب مافیا برود. بانک رفاه، آلومینیوم جنوب، پتروشیمی شازند اراک در زمان ایشان فروخته شد تا دست تهی کارگران خالی تر از همیشه شود.
اما مهمترین ضربه ای که به زحمتکشان زد در قضیه برنامه هفتم توسعه بود که نه تنها از کلیت وزارت کار و تامین اجتماعی دفاع نکرد بلکه اجازه نابودی سازمان تامین اجتماعی را داد. از مهرماه کلیه حق بیمه های واریزی به اداره دارایی خواهد رفت.
به واسطه عملکرد ایشان و معاونین بی ریشه تر از خودش با بالا گرفتن مشکلات معیشتی زحمتکشان، بیکاری، حوادث کاری، افزایش دلالان نیروی انسانی، سرقت افزایش یافته است. پولی شدن درمان در دوره ایشان سرعت گرفته است و با ندادن طلب های بیمارستان ها، داروخانه ها، کلینک ها قرارداد های این مراکز با بیمه تحمیلی آتیه سازان لغو شده است. همکاری با مافیای کانون عالی در شکستن کمر بازنشستگان از افتخارات کثیف ایشان است.

کارگران تو را ای ناپاک حرام کرده اند!