سفره های همه کارگران یکی است! (٣٩) کمپین ١٤- ١٤

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ٤٩ مین روز از اعتصاب قدرتمند -٤- ١٤ با رونمایی و انتشار قراردادهای امضا شده ١٤- ١٤ کارگران در پروژه های مختلف به ویژه در پتروشیمی دالاهو، کارگران اعتصابی بر روی خواسته های خود همچنان پا بر جا هستند به ویژه اینکه کارگران ناشی و یا زیردستان استاد کارانی که از طرف پیمانکاران به جای استاد کارهای خویش به کار گرفته شده اند آن چنان خرابکاری هایی به بار آورده اند که هزینه های کارفرمایان را بالا برده اند. متاسفانه کارفرمایان عقل اینکه همین ضررهای داده شده خود را سرشکن کرده به دستمزد کارگران بیفزایند و ١٤- ١٤ را پذیرفته تا کارشان زودتر را بیفتد را ندارند، نه اینکه هر روز کارگران دیگری را به کار بگیرند که جز ضرر و زیان چیزی عایدشان نشود.

اخبار حاکی از این است که در پتروشیمی دالاهو پیمانکار اصغر طاهری نیز با کارگران خود قرارداد ١٤- ١٤ بسته است.

همچنین با خبر شدیم کارگران حتا در مقابل ٢٠/١٠ شدن مقاومت کرده فقط خواستار اجراى

٤- ١٤ هستند. شرکت های ساتراپ شهبازی و راکی همچنان در اعتصاب هستند و کسی سرکار نرفته است. در کیان سازه بنوار مهندس فرهادی از مونتاژکاران دعوت کرد با دستمزدهای ٥٥ الی ٦٥ میلیونی با مقررات ٢٠/١٠ سرکار برگردند که کارگران قبول نکرده اند.
به کارگرانی که با قول پیروزی کمپین مقرراتش را کارفرما اجرایی خواهد کرد باز هم تاکید می کنیم به کارفرمایان خود برای بستن قراردادهاي ١٤- ١٤ فشار بیاورند و با نشان دادن قراردادهای منتشره (قراردادهای کارگران پتروشیمی دالاهو) تاکنون به پیروزی بیشتر کمپین ١٤- ١٤ کمک کنند.

اتحاد همچنان شاهراه پیروزی است.

کارگر متحد همه چیز، کارگر متفرق هیچ چیز