در کانون بازنشستگان رشت چه خبر است؟

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، هیات مدیره های بازنشستگی شهرها در همه حالت از کارهای هیات مدیره کانون عالی و کانون تهران کپی برداری کرده و خلافکاری های آنان را سرمشق خود قرار می دهند.
شایع است که در کانون رشت اختلاسی 5/7 میلیارد تومانی توسط جوانی از کارمندان با حساب سازی در کانون رشت رخ داده است که هیات مدیره برای سرپوش گذاشتن به این گندکاری در نهایت او را به بیمه بیکاری معرفی کرده اند.
از سوی دیگر باز شایعه ای دهان به دهان می گردد و هیچکدام از اعضای هیات مدیره هم آن را تکذیب نمی کنند مبنی بر اینکه فرزند یکی از اعضای هیات مدیره با تایید و مصوبه هیات مدیره کانون رشت در قسمت نگهبانی به امرار معاش با فتوکپی مشغول است.

البته اینها ریزه گندکاری ها و خلاف هایی است که می توان نام برد و ارزشی هم ندارد اما رانتی است که ایجاد شده و کانون هم آن را تصویب کرده است.
همه کانون ها از کانون عالی گرفته تا کانون های شهرها از شفاف سازی مسایل کاری و مالی خود ابا دارند. هیات مدیره کانون تهران می گوید مسایل مالی محرمانه است. یعنی بازنشستگان که هر ماهه مبالغی از مستمری ناچیزشان کسر می شود برای دانستن هزینه کرد این مبالغ نامحرم هستند اما هیات مدیره دروغگو و پنهان کار محرم!!؟؟
چرا هیات مدیره ها نمی خواهند بگویند در طول تصدی صندلی هیات مدیره چقدر به ثروتشان اضافه شده است؟