*سفره همه کارگران یکی است!(۳۶) کمپین۱۴-۱۴ پیروز است*

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۴۴ مین روز از اعتصاب قدرتمند ۱۴-۱۴ همچنان جوشکاران، فیترها، مونتاژکاران، کارگران ساپورت و بسیاری از مشاغل دیگر، همچنان بر خواسته های خود پافشاری می کنند و پیشنهادهای پیمانکاران در خصوص افزایش حقوق ۳۵ درصدی اما با مقررات ۲۰/۱۰ را قبول نکرده و حتا کارگران داربست بند شرکت آی پی اس مخزن کروی با اینکه دستمزد ۴۰ میلیونی پیشنهاد شد، به کار بازنگشتند.
جالب اینجاست که دنیا صدای کارگران پروژه ای را شنید و حمایت ها ادامه دارد، اما مسوولین شرکت نفت و گاز و پیمانکاران خود را به کری زده اند. فدراسیون جهانی کارگری اینداستریال، فدراسیون سراسری کارگران فلزکار سوئد، فدراسیون ث ژ ت فرانسه، فدراسیون کارگری شیمیایی و انرژی و معادن اندونزی، کنفدراسیون عمومی اتحادیه های کارگری انگلیس، و به تازگی مرکز سندیکاهای کارگری هند ( CITU ) و حتا الکس گوردن از سازمان دهندگان بزرگ سندیکایی انگلیس نیز این اعتصاب را ستوده و حمایت خود را اعلام کرده اند.

دوستان کارگر ،
آنچه مسلم است پیمانکارانی که با کارگران قراردادهای ۱۴+۱۴ می بندند همچنان سود می کنند و پیمانکارانی که مقاومت می کنند همچنان می خواهند سودهای بادآورده داشته باشند. برای مثال پیمانکار داربست بند دانش گمار فقط طی ۱۵ روز ۸۰۰ میلیون از کار کارگران سود برد. پیمانکاران هنوز می خواهند این سودهای بادآورده را حفظ کنند.
برادران،
از بیکاری نترسید با پیروزی کمپین ۱۴-۱۴ بیکار و اعتصابی به سرکار باز خواهیم گشت.