نمایندگان خود باخته!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، فایل صوتی پخش شده در گروههای تلگرامی کارگران نفت با صدای فردی به نام مهدی زاهدی از نمایندگان!! کارگران ارکان ثالث که در حال گزارش دادن به کارگران است. او در این فایل صوتی می گوید:« در جلسه با پیمانکاران در مورد سهام فارس، بک پی، تخصیص وام، موضوع مالیات، مبلغ معیشت بیماران، پتروکارت، …» صحبت کرده و به قول خودش امتیازاتی را در این خصوص از پیمانکاران گرفته است. ایشان می گوید:« توان من همین قدر است و نمی توانم با مافیای نفت وارد دعوا بشوم»
این مهدی زاهدی خود باخته و به اصطلاح نماینده هیچ حرفی از اصلی ترین خواسته های کارگران ارکان ثالث نمی زند از جمله رسمی شدن کارگران، طبقه بندی مشاغل و مهمترین موضوع حذف پیمانکاری، و با تمسخر می گوید:«حذف پیمانکاران از عرصه های نفت و گاز حرفی بی پشتوانه است»
مهدی زاهدی های بسیاری در قامت نماینده کارگری آن چنان خود باخته هستند که فقط به فرعیات خواسته های کارگری می پردازند و هیچگاه به موضوع اصلی که دستمزد و حذف پیمانکاران است، نخواهند پرداخت. چون به قول خودشان نمی خواهند وارد دعوا بشوند در حالی که وظیفه نماینده کارگری اتفاقن مبارزه و چانه زنی قوی برای اجرا شدن خواسته های کارگرانی است که او را انتخاب کرده آند وگرنه کارگر برای چه نماینده انتخاب می کند؟
اینگونه نماینده ها بیشتر به دنبال ماندن در این کسوت حقیر و خوردن پس مانده هایی است که پیمانکاران برایشان پرت می کنند.
یکی از وظایف کارگران انتخاب نماینده ای آگاه، شجاع، و مبارز است که در طول سالها همکاری برایشان مسجل شده‌است. وگرنه چه بسیار نمایندگان!!! بی خاصیت.