سفره همه کارگران یکی است!( ۳۵) کمپین قدرتمند و پیروز ۱۴-۱۴

به پروژه ها بر می گردیم با کارگران بیکار

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، کمپین ۱۴-۱۴ با رونمایی از قراردادهایی که کارگران اعتصابی با پیمانکاران بسته اند، هر روز قوی تر پیش می رود. اکثر کارگرانی که با ۱۴-۱۴ به سرکار رفته اند جوشکاران، فیترها، مونتاژکاران، ساپورت و تعداد اندکی داربست بندان به همراه کمکی ها خود بوده اند. با همین تعداد قرارداد می توان حدس زد در ۴۱ مین روز اعتصاب، حداقل هزار کارگر بیکار و اعتصابی با مقررات کمپین ۱۴-۱۴ در حال حاضر در پروژه مشغول به کار هستند.
اما پدرسوخته بازی های پیمانکاران تمام شدنی نیست از جمله در بستن قراردادهای که دیروز هشدار لازم را به کارگران به هنگام بستن قرارداد داده آیم.

همچنان شایعه و زورگویی برای باز گرداندن کارگران به سرکار توسط پیمانکاران ادامه دارد. به عنوان مثال در شرکت رگبی دغلکاران مراد شهنی، زمان پور، احمدی، محمودی برای کشاندن کارگران به پروژه آنان را تهدید به تحویل به نیروهای امنیتی کرده آند. و یا رضا جمالپور در پتروشیمی کیمیا با لو دادن فعالین کمپین چه در سال گذشته و چه امسال توانسته نیروی رسمی در پتروشیمی کیمیا بشود. و یا محمد کرمی در شرکت پارسوماش زیر مجموعه پتروشیمی پیشگامان با رعایت نکردن قوانین کمپین ۱۴-۱۴ می خواهد کارگران را دور بزند.
به همه کارگران کمپین ۱۴-۱۴ می گوییم:
۱- دروغ های کارفرمایان مبنی بر بازگشت همه کارگران به سرکار را باور نکنید اگر کمپین شکست خورده پس می توانند کارگر به راحتی پیدا کنند چرا هنوز به دنبال باز گرداندن شما هستند؟؟ به خاطر این است که هیچ کارگری را نتوانسته اند راضی به استخدام کنند تا به جای شما کار کند. پس محکم باشید
۲- هیچکس نمی تواند کارگری را به دلیل کار نکردن به نیروهای امنیتی تحویل دهد. مگر وزارت اطلاعات نوکر کارفرمایان هستند که گوش به فرمان پیمانکاران بی لیاقت باشند؟؟
هشدار به پیمانکاران شرکت کیان سازه بنوار، عقب مانده های فکری شهرام و فرهاد کیانپور. این دغلکاران به نیروها قول داده بودند قرارداد۱۴-۱۴ ببندند که زیر قولشان زده به کارگران پیام داده اند که قراردادها ۲۰/۱۰ خواهد بود.
به کارگران توصیه می کنیم یک مهلت دو روزه داده اگر قرارداد ۱۴-۱۴ امضا نکردند محل کار را ترک کنند تا این دو نابکار بدانند قدرت کمپین۱۴-۱۴ چیست.
کمپین۱۴-۱۴ هیچ خیانتکاری را نخواهد بخشید و کسانی را که به سفره برادرانشان خیانت کنند و به جای برادران اعتصابی خود به سرکار بروند را چنان خفت خواهیم داد که درس عبرت همیشگی برایشان بشود. کارگران اعتصاب شکنی که علیه کمپین اقدام کنند از این به بعد با گویش لری به نام« تیکه ای» ( لقمه ای) در تمامی پروژه ها صدا خواهیم کرد تا این ننگ ابدی را با خود همیشه همراه داشته باشند تا همه بدانند خیانت به برادر کارگر چه هزینه ای دارد.
به پروژه ها با برادران بیکارمان باز خواهیم گشت.

اتحاد و همبستگی همچنان عامل پیروزی است