دوشنبه های اتحاد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ۸ مرداد هزاران بازنشسته مخابرات در شهرهای ارومیه، اصفهان، کرمانشاه، سنندج، مریوان، بندرعباس، ساری، تبریز، رشت، زنجان، در خصوص اجرا نشدن مصوبات هیات وزیران قبل از واگذاری و آیین نامه های مربوطه و به روز نشدن کمک هزینه های رفاهی طی سه سال گذشته که از اصلی ترین خواسته های این بازنشستگان است، را فریاد زدند. هر چند نبودن بازنشستگان تهرانی و چند شهر دیگر به دلیل گرما از حرارت این تجمعات کاست اما اتحاد محکم بازنشستگان آن هم در ابتدای روی کار آمدن دولت جدید، پیام روشنی برای دولت بود.
از سوی دیگر در این روز بیش از ۱۰۰ کارگر اخراج‌شده فولاد شادگان برای چندمین روز در مقابل درب فولاد تجمع کردند. همچنین سومین روز از اعتراض کارگران شرکت قند خاورمیانه شهر شوش در اعتراض به اجرای چارت بندی و اخراج کارگران در کنار ادامه اعتصاب ۴۰ روزه کارگران پروژه ای و اعتصاب های هفتگی کارگران سکوهای نفتی را می توان به فال نیک گرفت. اما همچنان حلقه گمشده «اتحاد»، جنبش اعتراضی را ضعیف کرده است.
به همه دوستان بازنشسته توصیه می کنیم در هر شهری که هستند همچون بازنشستگان کرمانشاهی با دیگر بازنشستگان شهر متحد شده به اعتراضات خود متحدانه بپردازند.

اتحاد در میدان تنها راه برون رفت از این رکود جنبش اعتراضی است.
هر ندای تفرقه آمیز را باید طرد کرد و باید به دنبال گسترش اتحاد میان همه معترضین بود.

گسترده تر باد اتحاد زحمتکشان