*سفره همه کارگران یکی است!(۳۴) کمپین پیروز و قدرتمند ۱۴-۱۴

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۳۸ مین روز از اعتصاب قدرتمند کمپین ۱۴-۱۴ خبرهای خوشحال کننده همچنان ادامه دارد. امروز با خبر شدیم فیترها و جوشکاران پتروشیمی دالاهو قراداد ۱۴-۱۴ بسته اند. همچنین پایپینگ کاران پتروشیمی سراج گستران رجال متعلق به شرکت پیشرو صنعت زردکوه بختیاری نیز قرارداد ۱۴-۱۴ خود را رونمایی کردند.
به دوستان پروژه ای اعلام می کنیم همه کارگرانی که به کمپین پیوسته اند و یک پروژه هستند باید همگی قرارداد ۱۴-۱۴ ببندند از جوشکار تا حتا آبدارچی. به آقای محمودی پیمانکار داربست پتروشیمی دالاهو هشدار می دهیم حق ندارد در این پروژه نیروی داربست بند را ۲۰/۱۰ قرارداد ببندد وگرنه با برخورد سخت ما روبرو خواهد شد.

خبر خوشحال کننده دیگر اینکه گفتگو برای اعمال مقررات کمپین در دیگر پروژه ها و پتروشیمی ها آغاز شده است که اطلاع رسانی خواهد شد.
دوستان کارگر باید بدانند هیچ کس حق ندارد بیشتر از ۱۴ روز کار کند. ۱۴ روز باقیمانده متعلق به کارگران بیکار است که مشغول کار شوند. کارگر پروژه ای ۱۴-۱۴ شده است که دو هفته در خانه به زندگیش برسد. در حقیقت کمپین ۱۴-۱۴ برای بهتر کردن اوضاع زندگی کارگران و شاغل نمودن کارگران بیکار است.
در اکسیر صنعت پتروپالایش فاز ۱ کارگران پایپینگ داربست بند و ابزار دقیق که به کمپین پیوسته اند هنوز حقوق خرداد ماه خود را دریافت نکرده‌اند در این میان نقش سرپرست کارگاه آقای رضایی و مسوول دفترفنی آقایان دشتی و شریفی اهل سامان شهرکرد برای خود شیرینی و پایمال کردن حقوق کارگران شنیدنی است. آقای شریفی به کارگران اعتصابی می گوید:« کسی که اعتصاب کند باید اخراج شود» و برای پرداخت حساب کارگران اعتصابی آنان را به فرداهای نامعلوم حواله می دهد. هشدار ما به آقای شریفی این است که در سامان جواب این خود شیرینی خود را دریافت خواهی کرد.

بزودی قراردادهای دیگری با مقررات کمپین ۱۴-۱۴ رونمایی خواهد شد

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز