سفره همه کارگران یکی است!(۳۳) کمپین پیروزمند ۱۴-۱۴

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، اتحاد کارگران پروژه ای، کمپین ۱۴-۱۴ را هر روز پیروزمندانه تر به پیش می‌رود. با همه کارشکنی ها امروز ۵ مرداد قراردادهای ۱۴-۱۴ جوشکاران و کمکی های شرکت قطب صنعت زاگرس پروژه ایستگاه تقویت فشار گاز دهلران از اول مرداد بسته شده است، منتشر شد. در این قراردادها حقوق کمکی برای ۱۴ روز ۲۵ میلیون قید شده است. هم چنین قراردادهای کارگران فیتر و جوشکاران شرکت فولاد کوشان به پیمانکاری داودی نیز رونمایی شد.(قراردادها در سایت و کانال رسمی تلگرامی سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران قابل مشاهده است)
البته ها خبرها حاکی از این است که ایستگاه تقویت فشار گاز بیات نیز ۱۴-۱۴ شده اند. در مورد پتروشیمی دالاهو نیز پس به قطعیت رسیدن اطلاع رسانی خواهد شد.

از نظر سندیکای کارگری در یک پروژه نباید کارگران شغل های متفاوت را با قراردادهای مختلف استخدام کرد. همه کارگران در هر پروژه باید تلاش کنند چه کمکی، چه مونتاژکار، چه جوشکار، چه داربست بند، چه سویل و ابزار دقیق، …. و دیگر شغل ها باید با مقررات کمپین ۱۴-۱۴ سرکار بروند و هیچ کارفرمایی حق ندارد بین کارگران با بستن قراردادهای متفاوت تفرقه بیاندازد.
به کارگرانی که با وعده پیروزی کمپین ۱۴-۱۴ به سرکار رفته اند تا قرارداد ۱۴-۱۴ ببندند اعلام می کنیم قراردادهای ۱۴-۱۴ شرکت های مختلف در سایت و کانال رسمی سندیکا را به کارفرمایان خود نشان بدهند و قرارداد ۱۴-۱۴ ببندند. اگر کارفرمایی از بستن قرارداد شانه خالی کرد کار را تعطیل و همگی به کمپین بپیوندند.
در روزهای آینده گردهمایی هایی توسط کارگران اعتصابی در شهرهای مختلف برای هم قسم شدن و حمایت از کمپین ۱۴-۱۴ برگزار خواهد شد که توسط سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران اطلاع رسانی می گردد.
دوستان کارگر،
پیروزی کمپین باید برای همه مشاغل باشد نه فقط یک شغل در پروژه. با این امر مخالفت کنید و با اتحاد با دیگر کارگران شغل های دیگر، کارفرما را مجبور کنید همه افراد پروژه را با قرارداد ۱۴-۱۴ مشغول به کار کند.
با پیروزی کمپین، کارگر اعتصابی و کارگر بیکار همه با هم به سرکار خواهیم رفت و کارگران ایران و خانواده های مان را خوشحال خواهیم کرد.
کمپین ۱۴-۱۴ و کارگران پروژه ای بنیانگذار این کمپین، افتخار همه کارگران ایران هستند.

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز