*سفره همه کارگران یکی است (۳۲) کمپین همیشه قدرتمند ۱۴-۱۴*

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۳۶ مین روز از اعتصاب قدرتمند ۱۴-۱۴ با خبر شدیم پیمانکاران خیانتکاری برای درهم شکستن کمپین و سودجویی و نوکری بیشتر به مافیای نفت و گاز ، در پروژه هایی که کارگران در اعتصابند وارد شده و اقدام به تامین نیرو می خواهند بکنند.
پالایشگاه اصفهان به همه کارگران اعتصابی اعلام کرده یا به کار برگردند یا اخراج و بلک لیست خواهند شد. از طرف دیگر شرکت ODCC در پالایشگاه اصفهان پیمانکاری به نام سجاد صالحی را به کار گرفته و ایشان هم به فردی به نام هوشنگ آقاسی ماموریت برای گرفتن نیرو داده است.

پیمانکار لیموچی در خدمت شرکت پارس فرافن برای شرکت جهان پارس در پتروشیمی صدف تلاش دارد کارگر فیتر با دستمزد ۴۰ تا ۴۵ میلیون با ۲۰/۱۰ استخدام کند.
دوستان کارگر ،
هم شرکت ODCC و هم پیمانکاران خیانتکار سجاد صالحی، هوشنگ آقاسی و هم شرکت پارس فرافن و شرکت جهان پارس و پیمانکار دغلکار لیموچی تحریم کارگری هستند و هیچ کارگری نباید برای این پیمانکاران و شرکت ها کار کنند.
پیمانکار لیموچی و سجاد صالحی و هوشنگ آقاسی در شهرشان توسط کارگران ادب خواهند شد و سندیکای کارگری تمام تلاشش را خواهد کرد تا با تحریم نیرو این پیمانکاران ناخلف را تا آخر سال از پروژه ها بیرون بیاندازد.
هیچ خیانتکاری را نخواهیم بخشید و کسانی را که به سفره های برادرانشان خیانت کرده اند و به جای برادران اعتصابی شان به سرکار رفته اند را چنان خفت خواهیم داد که درس عبرت همیشگی برایشان بشود. کارگران اعتصاب شکنی که علیه کمپین اقدام کرده اند از این به بعد به نام « شل شلی » در تمامی پروژه ها به نام خواهیم خواند تا این ننگ ابدی را با خود همیشه همراه داشته باشد تا بدانند خیانت به برادر کارگر چه هزینه ای دارد.

کمپین خیانتکاران را سخت مجازات خواهد کرد

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز