*سفره همه کارگران یکی است!(۳۰) کمپین پیروزمند ۱۴-۱۴*

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۳۴ مین روز از اعتصاب قدرتمندانه کمپین ۱۴-۱۴ کارگران جوشکار و کمکی های پیمانکار محسن گلزاری در پروژه ذخیره نفت بندر جاسک ( کوه مبارک) از ۳۰ تیرماه قرارداد ۱۴-۱۴ را سرفرازانه با پیمانکار خود بستند. (قراردادها در زیر اطلاعیه آمده است) ضمن تبریک به این کارگران امیدواریم همچنان کمپین ۱۴-۱۴ را یاری کنند و دیگر کارگران این پروژه از جمله مونتاژکاران، فیترها، داربست بندان و…. را کمک کنند تا آنان نیز طبق مقررات کمپین قرارداد ببندند.
خبر دیگر اینکه در چند روز گذشته گردهمایی توسط جوشکاران فولاد شهری در حمایت از کمپین و سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران برگزار برگزار شده و جوشکاران هم قسم شدند تا پیروزی کمپین در اعتصاب بمانند.
دوستان پیروزی در راه است کمی باید صبور بود و به شایعاتی که کارفرماهای طماع پخش می کنند گوش نکرد. باز هم می گوییم پیروزی کمپین تنها برای افزایش دستمزدها نیست بلکه برای اجرا شدن ۱۴ روز استراحت کنار خانواده‌هایمان است تا بتوان به امور خانواده رسید. بسیاری از همسران کارگران پروژه ای در این خصوص پشتیبان شوهرانشان هستند و کارگران را ترغیب می کنند که کمپین را با قدرت به پیش ببرند.
تاکید می کنیم پیروزی کمپین ۱۴-۱۴ باعث خواهد شد همه کارگران بیکار همراه با کارگران اعتصابی به سر کار باز گردند و سفره همه کارگران پروژه ای رنگین شود. بی دلیل نبود که نام این کمپین را« سفره همه کارگران یکی است» گذاشته آیم.

صبور باشیم و متحد
پیروزی در راه است

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز