*سفره همه کارگران یکی است (۲۹) کمپین قدرتمند و پیروز ۱۴-۱۴

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۳۱مین روز از کمپین سراسری ۱۴-۱۴ ، اعتصاب با ثابت قدمی کارگران قدرتمندانه به پیش می رود. خبرها حاکی است بخشی از پیمانکاران با ۱۴-۱۴ موافقت کرده و با کارگران قرارداد بسته اند اما به کارگران گفته شده که این موضوع را پنهان نگه دارند چون اگر دیگر پیمانکاران بفهمند برای شرکت شان بد خواهد شد.
از سوی دیگر با خبر شدیم کارگران ساخت مخازن شرکت آبادرآهان عسلویه (فراسکو) به دلیل نپرداختن ۴ ماه حقوق کارگران تا تاریخ ۳۱ خرداد باعث شده کارگران این پروژه همگی از روز اول تیرماه به همراه پیمانکارانشان محل کار را ترک کرده و به خانه بروند. آنان اولین شرط هرگونه گفتگویی را، پرداخت کلیه طلب ها قرار داده آند.

به دوستان اعتصابی باز هم تاکید می کنیم به شایعات منتشره توسط پیمانکاران گوش نکنند و از توهین به خانواده کارگران مشغول کار، خودداری کنند. به جای این کار و وقت تلف کردن در فضای مجازی، صبح زود به ترمینال رفته و با کارگرانی که روزانه به عسلویه برای کار می روند، گفتگو کنند و از مزایای کمپین ۱۴-۱۴ بگویند. یا به خانه دوستان، آشنایان، اقوام پروژه ای بروید و با آنان در مورد اجرایی شدن کمپین بگویید و آنان را مجاب کنید همراه کمپین شوند.
این کارگران برادران ما هستند نه دشمنان ما. اینها یا فامیل هستند یا از آشنایان بوده و یا در پروژه ای با هم کار کرده آیم و نان نمک هم را خورده آیم. پس با گفتگو و مهربانی و استدلال می توان این برادران را به سمت کمپین کشاند. به آنان گوشزد کنید از تهدید و اخراج و بیکاری نترسیم با پیروزی کمپین ۱۴-۱۴ هیچ کارگری بیکار نخواهد ماند و کارفرمایان کارگر کم هم خواهند آورد.
قدرت و موفقیت کمپین در اتحاد قدرتمند ماست

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز