*سفره همه کارگران یکی است! (۲۷) کمپین ۱۴-۱۴ قدرتمندانه به پیش می رود!*

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۳۰ مین روز از اعتصاب متحدانه کارگران پروژه ای، کارگران نه تنها در خواسته های خود مصمم‌تر شده‌اند بلکه کارفرمایان نتوانسته آند در این اتحاد خللی وارد کنند و کارگری را به جای خالی ۲۴ هزار کارگر اعتصابی به استخدام بگیرند و کارگاههای خود را فعال کنند.
شرکت بدنام جهانپارس در پالایشگاه اصفهان آنچنان از اعتصاب ضربه دیده که نمی داند چند کند. به تازگی از شرکت های دیگر درخواست نیروی موقت کرده است. اما کارگران این شرکت ها به مدیران شرکت خود اعلام کرده آند که حاضر نیستند به جای برادران اعتصابی خود در شرکت جهان پارس کار کنند و اگر آنان را وادار به این کار کنند به کمپین ۱۴-۱۴ خواهند پیوست.
از سوی دیگر شرکت ODCC و رگبی و اکسین که در معرض خلع ید هستند به کارگران خود هشدار دادند تا آخر تیرماه فرصت دارند به کارگاه باز گرداندند وگرنه آنها را اخراج خواهند کرد.
همانطوری که در گزارش قبل نوشتیم بسیاری از این شرکت ها در آخر تیرماه خلع ید خواهند شد پس تهدید به اخراج فقط برای ترساندن نیروهاست. در ضمن این شرکت‌ها هرچه کرده اند کارگر اعتصاب شکن پیدا کنند موفق نبوده اند وگرنه احتیاج به تهدید نداشتند و کارگران را اخراج می کردند.
برادران کارگر نهراسید. هیچ کارگری برای این شرکت ها کار نخواهند کرد و به جای برادر اعتصابی خود سرکار نخواهند رفت و این دست و پا زدن های شرکت ها، از روی بیچارگی است.
با موفقیت کمپین ۱۴-۱۴ نه تنها کارگران اعتصابی بلکه همه کارگران بیکار هم سرکار خواهند رفت و بسیاری از شرکت های پیمانکاری هم به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد.
ما پیروزیم همانطور که در ۴ کمپین قبلی موفق و سربلند بیرون آمدیم.

صبور باشیم و به نیروی متحد خود ایمان داشته باشیم، پیروزی در راه است.

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز