سفره های همه کارگران یکی است (۲۵) کمپین پیروز و قدرتمند ۱۴-۱۴

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ۲۵ مین روز از اعتصاب قدرتمندانه ۲۴ هزار کارگر پروژه ای در روز (۲۴ تیر ماه) کمپین ۱۴-۱۴ با قدرت به پیش می رود. با انتشار قراردادهای کارگران موجی از خوشحالی و دلگرمی در میان کارگران و خانواده هایشان بوجود آمده است.
تلاش کارفرمایان برای باز گرداندن کارگران به محل کار با شکست روبرو گردیده و کارفرمایان برای ترساندن کارگران تعدادی از آنان را اخراج می کنند تا دیگر کارگران ترسیده به محل کار باز گردند.در آخرین نمونه آن شرکت اکسیر صنعت تعدادی از کارگران برق و ابزار دقیق خود را به همراه سوپروازیر کریمی اخراج کرد. برادران کارگر، این اخراج ها از سر درماندگی است تا شاید با این ترفند بتوانند کمپین را به شکست بکشانند.

باز هم تکرار می کنیم که از اخراج و بیکاری نباید بترسیم با پیروزی کمپین تعداد استخدام ها ۲ برابر خواهد شد و کار برای هم کارگران اعتصابی و هم کارگران بیکار بیشتر از قبل خواهد شد.
جالب این جاست شرکت های که قبل کمپین تا می توانستند از مقررات ۲۰/۱۰ شانه خالی می کردند امروز با دل جان با کارگران می خواهند قرارداد ببندند.
با خبر شدیم شرکت شیمی گستر انشان با تمام تلاشی که کرده است با منت نیروی دفتری را برای بعد از عاشورا به سرکار می خواهد ببرد اما نیروهای اجرایی همچنان در اعتصاب هستند.
در یکشنبه های اعتراض هفتگی بازنشستگان، این عزیزان حمایت خود را از اعتصاب کارگران پروژه ای اعلام کردند.
آنچه مسلم است کارگران اعتصابی در صورتی به محل کار باز خواهند گشت که کمپین ۱۴-۱۴ در موردشان اجرایی گردد.

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز 

کانال رسمی سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران